Grenzensite
Moderator: Moderatoren
-
- 2x4 autosnelweg
Grenzensite
Ik heb een nieuwe site ontdekt met vele foto's van de Nederlandse grenzen en grensovergangen:
http://grenzen.150m.com
Met dank aan snelwegracer voor zijn bijdrage in het topic over de N274. :toppie:
http://grenzen.150m.com
Met dank aan snelwegracer voor zijn bijdrage in het topic over de N274. :toppie:
-
- 2x4 autosnelweg
-
- Secretaris
Die site is al heel wat jaartjes oud.
Probleem is dat elke keer na een paar dagen aan het begin van de maand de site de rest van de maand niet meer bereikbaar is wegens overschrijden van de traffic-limiet.
Probleem is dat elke keer na een paar dagen aan het begin van de maand de site de rest van de maand niet meer bereikbaar is wegens overschrijden van de traffic-limiet.
Bereikbaar op emailadres: secretaris [at] wegenforum.nl (zonder spaties, en met apestaartje i.p.v. [at])
-
- Forumbeheerder
-
- 2x5 autosnelweg
-
- expressweg
Dat is in meer plaatsen zo.Mark schreef:Die site kon ik ook al een gehele tijd. Ik vind het eigelijk wel bizar en grappig tegelijk dat als je bijv. daar in Kerkrade naar de overkant loopt opeens in een ander land, andere rechten en regels zit.
Ik ken die situatie van heeel lang geleden ook uit Putte.
-
- expressweg
-
- 2x3 autosnelweg
-
- expressweg
-
- 4x5 autosnelweg
Precies, ik ken hem al een jaar of 5. helaas wordt hij niet zo erg vaak meer geupdated, en daar speelt nog dat trafficprobleem. Bernd Kueck (de beheerder hiervan, ik heb in het verleden veel contact het hem gehad), heeft ook nog heel lang een site in de lucht gehad over de Belgische taalgrens met erg veel informatie en foto's, van wegwijzers, tot straatnaambordjes. Helaas is hij daar uit tijdgebrek en hostingproblemen mee gestoptRené schreef:Die site is al heel wat jaartjes oud.

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net