De oogst van een dagje Luxemburg...
Coen Tunnel schreef:In Luxemburg ben ik een (indirecte) verwijzing naar de N55 tegengekomen, op de rotonde tussen de CR181 en CR215 bij Biirgerkräiz. N55 staat op het bord, maar feitelijk is de weg de CR215 (dat nummer staat daar niet aangegeven).
Het valt niet mee om daar in de stromende regen een goede foto van te maken. Je kunt er alleen in een (rijdende) auto dichtbij komen:

Tweede poging, even later. Bleek de camera te focussen op een regendruppel op de lens:

Hier dan het bewijs dat ik inderdaad bij de genoemde rotonde was.
Coen Tunnel schreef:En volgens mij heb ik ook een bordje met de CR372a op de foto gezet, in Rosport. Klein bordje met nummer boven het kombord.
Het was even zoeken, want de weg waar dat bord staat is volgens mij geen deel van de CR372A...
Coen Tunnel schreef:Ook gevonden:
N5c, op de CR176?

Of moet dit de N5e zijn?
Foto's van de N5-weggetjes:

Hier staat echt N5D. Dat is misschien niet goed te lezen, maar ook hier is geen betere foto van te maken. Het is er altijd druk en je kunt er te voet niet komen...

De N5C die je op StreetView had gespot. En even verderop staat N5E, die ik ook nog niet had.
Coen Tunnel schreef:CR122a, volgens jouw site nergens aangegeven, heb ik ook gevonden. Ook op een gewone wegwijzer.
Bingo.
Palance schreef:Het is altijd een uitdaging om wegnummers te vinden die Harry nog niet op zijn website heeft. In Luxemburg is het me voor in ieder geval 2 wegnummers gelukt
N27B in Esch-sur-Sûre
CR369 in Bollendorf-Pont
En deze was door Marcel getipt. Het is de oprit naar de A1 vanaf de N10.
Tenslotte nog 2 "willekeurige" foto's.
En volgens mij is mijn verzameling nu weer compleet! Tenzij ik er wat vergeten ben of er nieuwe borden geplaatst zijn...
Dank aan alle tipgevers!