Palance schreef:harry schreef:Ik mis nog foto's van 33 N-wegen (waarvan er een paar waarschijnlijk niet meer bestaan). Dus het schiet al op.

Waar ga je daarna mee beginnen?
Tja... geen idee.

Iemand suggesties?
Vandaag heb ik mijn site weer eens geüpdate.
Nu mis ik nog 9 N-wegen. Plus een aantal voormalige N-wegen (in het lijstje met een * aangeduid.)
Als iemand een foto van een van de wegen heeft, houd ik me nog steeds aanbevolen.
(Dank aan Mavas en Christiaan K. voor hun bijdragen!)
n501 Texel (vooral deze zal lang een manco blijven want ik neem niet zomaar de veerpont...)
*n586 Bunde – Maastricht
n594 Wijlre – Gulpen (weg was helemaal dicht toen ik er was. Is vermoedelijk ook geen provinciale weg meer.)
*n621 Oeffelt – Boxmeer
*n635 Etten-Leur (toen ik daar reed wist ik nog niet dat dit stukje ooit een eigen nummer had)
*n642 Ossendrecht
n664 Arnemuiden
n668 Wolphaartsdijk – Wissekerke
n708 Biddinghuizen
n719 Marknesse - Kraggenburg
n738 Weerselo - Hengelo
*n793 Apeldoorn – A50
n796 Ermelo - Leuvenum
n918 Haulerwijk - Oosterwolde
Ik verwacht binnenkort de nummers in Flevoland, Gelderland en Friesland wel te hebben, want dat ligt aardig op de route naar Groningen.
En dan nog eens bij mooi weer naar Zeeland en naar Limburg, en dan ben ik er al bijna.
Trouwens, sommige foto's zijn wel erg regenachtig geworden. Die moeten dus nog een keer opnieuw.
Al met al leuk werk om dit te verzamelen. De foto's zijn soms wel erg saai (alwéér een hm-paaltje), maar met het maken ervan en het uitzoeken hoe het nou zit met die nummers heb ik heel wat nieuwe kennis vergaard.
Mijn ultieme doel: minimaal 1 foto van elk wegnummer dat sinds 1976 op de weg zelf zichtbaar is / is geweest, én van elke weg die sinds 1993 een wegnummer heeft / heeft gehad (al of niet ter plaatse zichtbaar).
(Misschien moet ik dan ook nog wat oude rijkswegen meetellen? Helaas heb ik daar geen goed overzicht van.)