Ja, dat was al bekendCoen Tunnel schreef:Was al bekend dat de N711 inmiddels al op een wegwijzer te vinden is tussen Dronten en Swifterbant?

Moderator: Moderatoren
Ja, dat was al bekendCoen Tunnel schreef:Was al bekend dat de N711 inmiddels al op een wegwijzer te vinden is tussen Dronten en Swifterbant?
Had ik nog niet gezien!keokiracer schreef:(quote wegens nieuwe pagina)Ja, dat was al bekendCoen Tunnel schreef:Was al bekend dat de N711 inmiddels al op een wegwijzer te vinden is tussen Dronten en Swifterbant?
N710 dus ook.Snelwegfreak schreef:Ik denk dat CoenTunnel duidelijk probeerde te maken dat Harry zijn site weer moest updaten
ik vind dit bijzonder fraaie borden. Mooi voor portaalloze knooppunten (zoals KP Sabina bijvoorbeeld).harry schreef:
Het bord is overigens van tijdelijke aard totdat de nieuwe verbindingsboog zal worden geopend, dus zolang kun je er nu ook weer niet van gaan genieten. Er komt tezijnertijd namelijk nog vrij dichtbij dit bord een nieuw portaal, waarop ook de rijstrookindeling duidelijk moet worden. Nu is het nog een beetje gek, want nog geen 50 meter ervoor staat een oud portaal met aanstralers. Dat zal waarschijnlijk binnenkort weggehaald worden, waardoor dit bord de functie tijdelijk zal moeten overnemen.Palance schreef:ik vind dit bijzonder fraaie borden. Mooi voor portaalloze knooppunten (zoals KP Sabina bijvoorbeeld).
Niet fout, maar wel onvolledig. Bij mijn weten leidt de N837 al een paar jaar verder dan Heteren.N837 Indoornik - Heteren (route-overzicht)
Verder opvallend: de N271 en N273 zijn geen rijkswegen meer, behalve het (nog vrij nieuwe) stukje N273 om Haelen!GS sturen een brief aan het college van B. en W. van de gemeente Haren over de overdracht van de Meerweg (N861). Deze gemeente en de provincie hebben in principe overeenstemming bereikt over een financiële bijdrage voor de overdracht van de Meerweg. In de brief wordt o.m. ingegaan op de financiële bijdrage en op andere voorwaarden en afspraken die gepaard gaan met de overdracht.
Opvallend vond ik verder dat de N34 tussen de N348 en Ommen wel provinciaal schijnt te zijn (waarschijnlijk overgedragen samen met de N48), maar het stukje in Ommen totaan de N36 (nog) niet. Dat zal wel naar de gemeente gaan, maar wellicht duurt dat nog eventjes.Let op
De getoonde maximumsnelheden zijn niet meer actueel. Binnenkort worden deze snelheden niet meer via rws.nl getoond.
Dat was al bekend, zie ook het N273-onderwerp.Kaaiman schreef:Verder opvallend: de N271 en N273 zijn geen rijkswegen meer, behalve het (nog vrij nieuwe) stukje N273 om Haelen!
Die heb je in Delden ook: http://goo.gl/maps/lHfb. Het bordje voor de zijweg is overigens gewoon een straatnaam (Muldersweg). Voor de afslaande richting (o.a. voor (brom)fietsers richting Bentelo) is nog wel een apart bordje dat daar naartoe verwijst http://goo.gl/maps/ndKKGroningen schreef:Geen idee waar anders te posten, dus maar hier.
Dit is wel een aparte manier van bewegwijzeren.
Kwam er vanmorgen weer langs (maar vergeten een foto te maken). Er staat 't Anker. Het oude bord staat er overigens ook nog: een paar meter achter het nieuwe bord.harry schreef:En staat er nog steeds 't Anker, of is het gecorrigeerd tot Het Anker zoals op de wegwijzers?
Ik heb afgelopen weekend gezien dat er op die rotonde een handwijzer hangt met Stegeren en r105 erop. Helaas geen foto, wel van al die Ommense popnagels, en echt mooi ziet dat er allemaal niet uit. De r105 komt overigens bij de Witte Paal niet op de ande wegwijzers voor.N342 schreef:Opmerkelijk... de r105 loopt dus dood feitelijk dood op de gemeentegrens, aangezien de rotonde N36/N34 nét in de gemeente Hardenberg ligt. Bij die rotonde heb ik ook niets gezien behalve Stegeren, wellicht dat dat nog aangepast wordt?
Old school stationsborden?De N347 die nu in Ommen op geen enkel ander N-nummer meer aansluit, wel is er een handwijzer voor het station bijgekomen, waarvoor een heel klein stukje uit de kap van de VRI gezaagd moest worden.
Zolang de oude N34 nog niet is omgebouwd tot marktplein kan je inderdaad die route volgen. Zodra dat niet meer mogelijk is, kan je rechtdoor de R101 in. Dat scheelt 2 km.Palance schreef:Maar goed, ter plekke bekenden trappen natuurlijk niet in die omweg.
Het stationssymbooltje is nieuw. Vorm en lettertype van de handwijzer zijn aangepast aan de andere handwijzers aan dezelfde paal. Dat doet men op de meeste andere plekken ook en zo hoort het ook, anders is het geen gezicht.Vinny schreef:Old school stationsborden?