THEN delete_mail
END

Moderator: Moderatoren
Dit is mijn voornaamste reden. Als ik ze geen wegweizer meer noem, hoef ik ook niet meer bij te houden of de fout nog steeds bestaat en of er nog meer wegweizers zijn.harry schreef:Maar vooral kost het me te veel moeite om bij te houden welke wegweizers er zijn (en niet meer zijn).
In dat kader heb ik een nieuw websiteje gemaakt voor Zwitserland en Oostenrijk: http://notab.outducks.org/chat/.harry schreef:volkomen zinloos, net als eigenlijk de rest van mijn wegnummerfotoverzamelhobby.
Ik bedenk me nu dat ik de foto's nooit heb toegestuurd (ze staan op de camera van mijn vriendin), misschien ben je er inmiddels zelf al een keer geweest.Coen Tunnel schreef:De CR372a heb ik gewoon puur toevallig op de foto gezet, omdat ik een foto maakte van het kombord van Rosport toen ik daar was. Pas later zag ik op jouw site dat je er geen foto van had. De N55 viel me op omdat ik altijd dacht dat van de N5x-nummers alleen de N51 wordt aangegeven. Ik ben er gisteren speciaal nog een keer langs gereden om een foto te maken.
De foto's zal ik je binnenkort toesturen.
Overigens zie ik op je site dat er ook geen foto van de CR215a staat, er is echter minstens één kilometerbordje met dat wegnummer er op. Helaas geen foto van, maar dan heb jij (of ik) nog wat te doen voor een volgende reis die kant op.
Nee, maar de wegen staan wel op mijn verlanglijstje.Coen Tunnel schreef:misschien ben je er inmiddels zelf al een keer geweest.
Dat laatste was al min of meer af te leiden uit de wegwijzers.boe! schreef:De N711 is doorgetrokken tot de huidige N307 (Poort van Dronten).
Mij ook niet! En ook ik ben er toch vrij vaak langsgereden.mhkamp schreef:Nooit opgevallen
Ik zie alleen maar 1 verschil bij Delfzijl. Waar is het andere verschil?mhkamp schreef:N991, bij Farmsum:
Zoek de verschillen
Kaart van Noord-Brabant met de verschillen tussen de N-nummering van 1992 en de herziening in 2001, op basis van Harry's lijstjes.[url=http://www.brabant.nl/applicaties/sis/download.ashx?qvi=4266]Openbare besluitenlijst vergadering Gedeputeerde Staten[/url], 27 maart 2001 schreef:Nummering provinciale wegen
Gedeputeerde Staten hebben besloten om de nummering van provinciale wegen te actualiseren en de afstandaanduiding aan te passen. Alle provinciale wegen die deel uitmaken van het regionaal verbindend wegennet krijgen een N-nummer of houden het bestaande N-nummer. Ook worden de hectometerpaaltjes hernieuwd geplaatst. De verbinding Meijel, Helmond, Veghel, ´s-Hertogenbosch wordt de N279 en wordt nog dit voorjaar aangepakt. De overige wegen volgen in de loop van het jaar.
Ik zou zeggen: ga je gang.Kaaiman schreef: Wat betreft het onderscheid wil ik voorstellen: generieke overzichten op de Wegenwiki, specifieke overzichten op jouw site.
Concreet: Rijkswegenlijst 1987 op jouw site, maar een lijst van alle bekende planvervangende nummers op de Wegenwiki. Het verschil is dus de momentopname van 1987 vs. tijdspanne 1968-1984(-heden?).
Maar misschien is het ook waardevol om de achtergrondinformatie op jouw site op de Wiki te zetten, zodat de algemene informatie meer op één plaats komt, en jouw site vooral een foto/praktijknaslagwerk is, terwijl de Wegenwiki dan meer theoretisch van aard is ('officiële' lijstjes).