Deze wegen zijn op gewone wegenkaarten vaak niet terug te vinden.
Ik gebruik kaartfragmenten die van de Vlaamse en Waalse gewesten afkomstig zijn, dus ze zijn min of meer "correct" (hoewel soms een paar jaar verouderd).
Voorbeeld van een Vlaams kaartfragment:
Hierop zijn R12, N109, N16a, N1a, N227a en N15a te zien, hoewel je soms goed moet kijken.
De N1b en B101 zijn ook nog net te herkennen, hoewel daar geen nummers bij staan.
Voorbeeld van een Waals kaartfragment:

N5e en N5a zijn hierop te zien. De Waalse kaartjes bevatten verder niet veel meer dan de wegen en gemeentes. Maar in combinatie met een gewone wegenkaart kun je aardig bepalen waar een weg moet liggen. (Ik wil deze kaartjes ook zelf gaan gebruiken op mijn tochten door België.)
En dan zijn er nog een paar wegnummers die kennelijk verdwenen zijn (omgenummerd), maar nog wel op bijvoorbeeld Google Maps te vinden zijn.
Bijvoorbeeld:

De N917 lijkt een oud nummer te zijn voor N947a. Google Maps vermeldt ze gewoon allebei...
Trouwens, bij het doorlopen van alle Belgische wegnummers kwam ik er nog een behoorlijk aantal tegen die alleen maar gepland zijn (of waren). Van deze wegen hoef ik dus geen foto te maken.

Edit: nu onderdeel van wegnummers.nl