Moderator: Moderatoren
En eigenlijk hoort de provincie Antwerpen net zo goed bij Brabant en zijn de inwoners van die provincie mede Brabanders. Ze hebben daar in de stad niet voor niets een Brabo-fontein.Wimpie25 schreef:Om je het even gemakkelijk te maken. Het volk dat inwoner is van de provincies Brabant (Waals, Vlaams, Nederlands) noemt men "Brabanders"
Het nummer is hergebruikt. Voor een kort stukje, vanaf de R2 tot aan de eerste rotonde. Foto van afgelopen donderdag:Daviedoff schreef:Afgelopen zondag naar alle waarschijnlijkheid een nieuw N-nummer gespot: http://goo.gl/maps/mqQj5 . Op SV een km-bordje zonder N-nummer, maar nu stond er overduidelijk wel een N-nummer op.
Ik dacht dat het de N404 was, maar volgens je site ligt deze ergens in Gent zelf, doch echter niet aangegeven. Ofwel heb ik dus verkeerd gelezen/onthouden ofwel hebben ze het nummer verplaatst (ik weet niet of dit al meer gebeurd is?).
Die lijst heb ik ooit samengesteld uit een telpuntenbestand van een Belgische overheid (http://www.mobilit.fgov.be/data/mobil/Tel_ARNP.xls).captain007 schreef:de lijst van kruisende N wegen.
Zodra je klaar bent zal ik linkjes naar Wegenwiki toevoegen.captain007 schreef:Ik kom het nu tegen bij het schrijven van wegenwiki artikelen.
Er bestaat helaas geen foutloze accurate database met Belgische wegnummers. Er is er wel één uit de jaren '80 bij de introductie van het huidige systeem, maar dat bevat de geplande situatie voor de jaren '90 en staat dus bol van plannen die niet of veranderd zijn uitgevoerd. Sinds de gewesten verantwoordelijk zijn is het echt huilen met de pet op spijtig genoeg.captain007 schreef:Ik kom het nu tegen bij het schrijven van wegenwiki artikelen. Het is vrij veel uitzoekwerk, omdat ook openstreetmap en google maps behoorlijk veel foute N nummers op de kaarten hebben staan. Gelukkig biedt streetview uitkomst.
Een kleine steekproef (N156, N612) toont aan dat mijn website nog net iets accurater is.Wimpie25 schreef:De meest accurate databank is die van Geopunt Vlaanderen