Aha, dat zal het zijn dan.
Zouden ze er een rijstrook voor hebben afgesloten?
Of loopt het al vast door smallere rijstroken of kijkgedrag?
Moderator: Moderatoren

Ger81 schreef: zo 23 apr 2017, 17:31Wat mij betreft kan hij meteen naar 2x3 als ze de vluchtstroken gaan aanleggen.

Yep. Als Reichsautobahn.Chris schreef: vr 19 jul 2019, 22:38Volgens mij was het één van de 'Duitse' projecten van de A4 die destijds tussen Wrocław en Gliwice werden gerealiseerd.

Een klein stukje zelfs al half jaren '90. Volgens mij zit die lange brug zonder vluchtstroken daarin.Chris schreef: za 20 jul 2019, 14:24 Nee, niet de Reichsautobahn, maar één van de eerste Poolse snelwegenprojecten van na de val van het communisme. Zij kregen hierbij kennis en geld van Duitsland. Dit stuk A4 is eind jaren '90 en begin jaren 2000 aangelegd.

'Rekonstrukcja A12', ik kan het me nog herinneren.Chris schreef: wo 26 aug 2020, 13:41 Dit stuk A4 was oorspronkelijk onderdeel van de A18 en is in de periode 1994-1996 gerenoveerd.
Ik vind dathier toch beter asfalt kan komenChris schreef:Afgelopen vrijdag zijn diverse betonplaten op de A4 in de buurt van Krzywa gespat. Men heeft dit provisorisch gerepareerd, het staat op de nominatie om binnenkort definitiever gerepareerd te worden met nieuw beton, en op de middellange termijn volledige vervanging als de A4 verbreed gaat worden. Dit stuk A4 was oorspronkelijk onderdeel van de A18 en is in de periode 1994-1996 gerenoveerd. Daarvoor lag er nog Reichsautobahn-beton. Het vrijdag gespatte deel was dus geen Reichsautobahn-beton.
- SPOILER: TOON