Moderator: Moderatoren

De GDDKiA meldt net dat deze twee aansluitingen (Łuczyce en Raciborowice) alsnog morgen open gaan voor het verkeer, kennelijk wordt niet meer gevreesd dat de verbindingsweg in het knooppunt overbelast raakt.Chris schreef: wo 23 jul 2025, 10:11 De eerste twee aansluitingen op de S7 ten noorden van dit knooppunt zijn afgesloten om te voorkomen dat er teveel forenzenverkeer op af komt en deze provisorische situatie overbelast wordt.

Dat is volgens mij nog niemand duidelijk. De mogelijke varianten moeten nog gepresenteerd worden, en dit wordt steeds uitgesteld.Chris schreef: vr 17 okt 2025, 12:24 Onduidelijk is mij of dit vervolgens ook onderdeel van de S7 wordt, of een opgewaardeerde DK7.

We hebben 3.288 mogelijke tracés voor de nieuwe weg geanalyseerd. Voor verdere uitwerking en publieke consultatie presenteren we er zes.
In de tekst staat dat ze hebben gekeken naar 7 beginpunten op de A4 en 4 eindpunten op de S7. Hiertussen hebben ze 50 tracés uitgetekend en hier een verkeersanalyse op losgelaten. Omdat deze elkaar op allerlei plekken kruisen konden ze hier 3288 mogelijke tracés van maken. Bovendien is ook gekeken naar de mogelijkheid om het tracé van de huidige DK7 te gebruiken.JanVerhoeven schreef: ma 03 nov 2025, 15:21 Op zich, als men 5 mogelijkheden per keuzepunt heeft en 5 keuzepunten kom je al op zo’n 3100 unieke varianten. Ik neem aan dat ze op zoiets doelen en met een algoritme de meest logische opties eruit heeft geselecteerd.