Het begint langzaam een traditie te worden in die regio:Chris schreef: di 31 dec 2019, 17:46 Op de valreep is vandaag toch nog een stuk snelweg geopend in Polen, 15 kilometer van de S5 aan de noordkant van Bydgoszcz.
![]()

Weer een opening op 31-dec (het betreft een vrijgave voor verkeer met een lagere max. snelheid - er zijn nog kleine resterende werkzaamheden voor de

























