Wijzigingen binnen het Nederland-forum

De FORUMREGELS, en opmerkingen over dit forum

Moderator: Moderatoren

Plaats reactie
Forumbeheer
dorpsstraat
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 01 feb 2008, 16:56

Wijzigingen binnen het Nederland-forum

Bericht door Forumbeheer » za 24 okt 2009, 16:17

Ik heb het Nederlandse forumdeel vereenvoudigd, nadat ik van verschillende kanten al eens was benaderd over de soms ondoorzichtige structuur v.w.b. de OWN-forumdelen. Daarom zijn de volgende twee wijzigingen doorgevoerd:

1. Alle fotoreportages staan nu onder Wegenfoto's, het onderscheid HWN/OWN is daar verdwenen.

2. Alles wat betrekking heeft op niet-autosnelwegen (behalve fotoreportages dus) staat nu gezamenlijk in het subforum Onderliggend wegennet, wat de nieuwe naam is van het oude OWN-subforum. Of het nu over N-wegen gaat of over gemeentelijke wegen, of het nu officiële plannen betreft, of eigen wilde ideeën, of vragen, etcetera. Alles gezamenlijk in dat ene subforum.

Ik hoop dat hiermee de forumstructuur voor wat betreft het onderliggend wegennet nu weer helder is voor een ieder.

Namens het forumbeheer,
René


NB:
Een aantal draden welke ten onrechte bij Verkeer en Stedebouw gaan, maar feitelijk over verkeersinfra gaan, zullen worden herplaatst in het OWN-subforum.

Forumbeheer
dorpsstraat
Berichten: 121
Lid geworden op: vr 01 feb 2008, 16:56

Re: Wijzigingen binnen het Nederland-forum

Bericht door Forumbeheer » vr 14 mei 2010, 9:41

Ter info:

Voor gasten is het vanaf heden mogelijk om mee te lezen in alle draden die in de subfora van de Nederlandse wegennummers zijn geplaatst.

Plaats reactie