Ik ga binnenkort van Neuenhaus(NL/D grens) naar Bouillon (B). (kerstvakantie)
Voor een 5 daagse vakantie in de heuvels. Caravan aan de La Semios heerlijk!
Ik vind het niet zo fijn als de hond mee gaat. Een familielid uit Zoetermeer heeft aangeboden om op onze hond te passen.
Dus ik ga zo: Nordhorn-Oldenzaal-Apeldoorn-A'foort-Utrecht-Zoetermeer, vanuit Z'meer: afslag Zevenhuizen-Rotterdam-Breda-Antwerpen-Brussel, en dan de A4 naar beneden, richting franse grens.
Is dit voor mij erg omrijden om via Zoetermeer te gaan?
Ik twijfel hier aan, anders moet ik denk ik via Limburg richting Liège, die weg durf ik niet aan! Omdat ik op de een of anderen manier niet makelijk meer uitkom. Ik kom langs een weg dat naast een kanaal staat.. En moet door allemaal voorstadjes, en op deze route heb ik hele slechte ervaringen, met mijn mede weggebruikers. Kortom, en grof gezegd: ik scheit in me broek in Liège.
Maar als het via Zoetermeer erg omrijden is neem ik mijn hond net zo goed mee.
Weet iemand waar ik verstandig aan doe?
En is er überhaupt een weg rondom Liège? Want ik kom altijd midden de stad in, (Ook wel is meegemaakt in Kassel, daar kwam ik ook nooit meer uit...)
Alvast bedankt voor de eventuele tips mannen! Fijne dag: Euregio.
Oldenzaal - Bouillon via ??
Moderator: Moderatoren
-
Euregio
- geband
-
snelweg65
- stadsweg
Re: Oldenzaal - Bouillon via ??
even een snelle reactie:
verder geeft google een route via het Duitse Ruhrgebied. Qua afstand en tijd zeker een goed alternatief, maar ik weet niet hoe je denkt over het Duitse wegennet.
ongeveer 100 km extraIs dit voor mij erg omrijden om via Zoetermeer te gaan?
die is er tegenwoordig wel ja. Alleen blijft het goed opletten op het knooppunt voor Luik (E24/E42).En is er überhaupt een weg rondom Liège?
verder geeft google een route via het Duitse Ruhrgebied. Qua afstand en tijd zeker een goed alternatief, maar ik weet niet hoe je denkt over het Duitse wegennet.
Laatst gewijzigd door snelweg65 op vr 11 dec 2009, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-- Bart --
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
-
Willem
- 2x4 autosnelweg
Je hoeft tegenwoordig niet meer dwars door Luik te rijden. Sinds enkele jaren ligt er een rondweg aan een kant van de stad. Vanaf Maastricht kun je de borden E25 Luxembourg volgen en dan wordt je automatisch om de stad heen geleid. De route loopt dan vanaf de E25/A25, de E40 en de A602 langs de stad, tot je weer op de bekende E25/A26 uitkomt.
Dan is het een overweging om via Luik te rijden. Het is korter dan de omweg via Zoetermeer.
Vanuit het Grafschaft Bentheim (Neuenhaus) kun je eventueel ook via de BAB31 en het Ruhrgebied naar Luik rijden, dat is sneller en rustiger dan de route door Nederland.
Dan is het een overweging om via Luik te rijden. Het is korter dan de omweg via Zoetermeer.
Vanuit het Grafschaft Bentheim (Neuenhaus) kun je eventueel ook via de BAB31 en het Ruhrgebied naar Luik rijden, dat is sneller en rustiger dan de route door Nederland.
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
Dat kan al sinds 2000Sinds enkele jaren ligt er een rondweg aan een kant van de stad. Vanaf Maastricht kun je de borden E25 Luxembourg volgen en dan wordt je automatisch om de stad heen geleid.
-
Euregio
- geband
Hartstikken bedankt voor de tips, ik neem de hond denk ik maar mee, en ga via: Hardenberg-Zwolle-Apeldoorn-Nijmegen-Maastricht-Luik.
Liever niet het Ruhrgebiet.
Ik heb bewust geen Tom Tom, ik heb het idee dat je dan blindelings gaat rijden, en ik heb wel is naast een bestuurder gezeten die zo'n ding had.. We wouden makrelen vissen in Scheveningen, en hij bracht ons naar Pijnacker haha.
Nee, ik vertrouw liever niet op zo'n apparaat.
Bedankt voor de tips: Gr. Euregio.
Liever niet het Ruhrgebiet.
Ik heb bewust geen Tom Tom, ik heb het idee dat je dan blindelings gaat rijden, en ik heb wel is naast een bestuurder gezeten die zo'n ding had.. We wouden makrelen vissen in Scheveningen, en hij bracht ons naar Pijnacker haha.
Nee, ik vertrouw liever niet op zo'n apparaat.
Bedankt voor de tips: Gr. Euregio.