hier een lege kaart
Mijn recentste kaart:

Moderator: Moderatoren
Misschien een beetje een naieve vraag, maar hoe kleur je de de wegen in? En hoe heb je de lege kaart gemaakt? Wil hem nl. zelf ook maken maar heb dan wel wat uitbreiding naar het noorden en westen nodig :-)Chris schreef:Dit topic heeft ooit al eens bestaan. Misschien leuk om weer eens op te starten.
hier een lege kaart
De kaart is gemaakt op basis van Google Maps, wat je kan vinden op: http://maps.google.nlmvalkenburg schreef:Misschien een beetje een naieve vraag, maar hoe kleur je de de wegen in? En hoe heb je de lege kaart gemaakt? Wil hem nl. zelf ook maken maar heb dan wel wat uitbreiding naar het noorden en westen nodig :-)
Eén en ander is ook afhankelijk wat je met vakanties doet. Sommigen gaan telkens naar Zuid-Frankrijk, maar ik ging bijvoorbeeld vroeger al ongeveer elk jaar naar een ander land, en sinds ik zelf een rijbewijs heb, doe ik dat nog steeds, het liefst 3 keer per jaar.Quattro schreef:Er zijn hier die veel km's afleggenhock:
Ja, in Chili en Australië.Wimpie24 schreef:Zijn er hier mensen die buiten Europa ook al wegen bereden hebben?
Een paar honderd kilometer in de VAE en nog wat ritjes op Mauritius. Wat dat laatste betreft: heuvels, smalle wegen en linksrijden; een mooie uitdaging.Wimpie24 schreef:Zijn er hier mensen die buiten Europa ook al wegen bereden hebben?
In Australië van Melbourne via Sydney naar Brisbane en door de binnenlanden terug naar Melbourne. Een geweldige ervaring.Wimpie24 schreef:Zijn er hier mensen die buiten Europa ook al wegen bereden hebben?
Dat heb je ook in Ierland alhoewel daar ook express- en snelwegen zijn.Wat dat laatste betreft: heuvels, smalle wegen en linksrijden; een mooie uitdaging.