Naar Brussel (Diegem)
Moderator: Moderatoren
-
Remco
- verkeersader
Naar Brussel (Diegem)
Vraagje aan aan onze Belgische/Vlaamse forumgebruikers: ik moet aanstaande maandag om 8.45 in Diegem (Brussel) zijn en vertrek vanuit Tilburg. Hoe erg zijn de files die ik onderweg ga tegenkomen, anders pak ik wel een hotel.
-
Ds79m
- 2x3 autosnelweg
Re: Naar Brussel (Diegem)
Dat is niet gemakkelijk op deze eerste maandag na de paasvakantie. Via Antwerpen heb je daar op de Ring files, en daarna voor de Ring van Brussel, omdat al het verkeer richting de A201 (of verder rijdt) en daarmee de boel ophoudt.
Via Turnhout en Aarschot en al die binnenweggetjes is overigens ook niet echt een vlot alternatief, zeker omdat er op de aansluitende snelwegen richting Brussel ook lange files voorkomen.
Ik zou het niet echt weten hoe je dit handig kan doen, zonder heel vroeg op te staan. De trein is ook geen echt alternatief. Via Roosendaal duurt lang en is onbetrouwbaar, of anders vanaf Aarschot heb je nog een onvermijdelijke overstap in Leuven of Brussel-Noord.
Via Turnhout en Aarschot en al die binnenweggetjes is overigens ook niet echt een vlot alternatief, zeker omdat er op de aansluitende snelwegen richting Brussel ook lange files voorkomen.
Ik zou het niet echt weten hoe je dit handig kan doen, zonder heel vroeg op te staan. De trein is ook geen echt alternatief. Via Roosendaal duurt lang en is onbetrouwbaar, of anders vanaf Aarschot heb je nog een onvermijdelijke overstap in Leuven of Brussel-Noord.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
-
boe!
- 2x5 autosnelweg