Brand maar los!

Moderator: Moderatoren
Ik weet niet wat daar lullig aan is, maar het past juist mooi bij het land. Das hun nationale trots dus past er mooi bijAlargule schreef:Kun je misschien Nederlandse termen gebruiken voor de Duitse die je nu gebruikt? En de term 'spaghettiknoop' vind ik een beetje lullig voor een knooppunt in Italië...
Hmmm ik vind t niet fijn als ik zelf spelfouten maak, dat leest gewoon niet prettig, maar ik weet niet altijd goed of het met een "t" of "d" is.Ds79m schreef:Ziet er wederom leuk uit! Op een gegeven moment staat er wel ergens 'genoemt', dat moet uiteraard 'genoemd' zijn. Maar verder ziet het er weer goed uit. Vooral de bijzonderheden die worden toegevoegd, vind ik erg leuk om te lezen.
Dus als ik het goed begrijp moest je om van Firenze naar Nápoli te gaan, via Roma rijden, dus de vroegere A1-G.R.A.-A2 (huidige A1dir's), en bestond de weg langs Roma nog niet (huidige A1)?marcel schreef:A4-A51: hier kun je toch van west naar zuid en andersom? Alleen naar het noorden kun je niet.
Passo Corese: tekst klopt niet helemaal: vroeger was hier geen andere weg naar het zuidoosten, de A1dir was de A1.
Toen de A1 werd doorgetrokken, werd de A2 omgenummerd in A1.
Ken je deze site trouwens?
http://www.aiscat.it/InAutostrada/it/au ... _verde.htm
Dit stukje topografische kaart van het tankstation (aan de noordoost-kant van het knooppunt) verklaart misschien het een en ander:bas1984 schreef:Desbetreffend knooppunt staat er helaas niet gedetaileerd opPino schreef:De koningen van Google Earth weten ongetwijfeld wel een luchtfoto tevoorschijn te toveren.
Klopt, deze bypass is pas in 1988 geopend, zie hier:Chrizz schreef: Dus als ik het goed begrijp moest je om van Firenze naar Nápoli te gaan, via Roma rijden, dus de vroegere A1-G.R.A.-A2 (huidige A1dir's), en bestond de weg langs Roma nog niet (huidige A1)?
-t of -d op het einde: de 't kofschip of 't fokschaap - regel toepassen en je zit in de meeste gevallen goed. Uitzonderingen: zie het "Groene Boekje". Het is trouwens ApennijnenChrizz schreef:
Hmmm ik vind t niet fijn als ik zelf spelfouten maak, dat leest gewoon niet prettig, maar ik weet niet altijd goed of het met een "t" of "d" is.
Verder: heeft iemand nog bijzonderheden over 'n knooppunt? Meld ze hier!
Dit betekend dat er 6 trompetten zijn.Soort aansluiting: driedubbele trompet