Zelden. In deze serie zit er toevallig een, helaas op zeer matige kwaliteit (dat zul je altijd weer zien):Chris in ander topic schreef:Staan die H-nummers überhaupt wel aangegeven?

Rechtdoor: M-2 Yerevan
Linksaf: [ ] Masis ; H-13 Echmiatsin
Rechtsaf: M-15 Balahovit
Geen idee, misschien letterlijk zoals je het schrijft.Chris schreef:Hoe spreek je dit uit? Mkhchyan
Ik denk dat het Brits Engels is.Chris schreef:Is "centre" British English of Frans?
Armenië heeft niet veel grondstoffen. Enkel wat metalen (o.a. goud). Dat is het grootste probleem nog niet eens. Dat is wel corruptie. Er schijnen na de verwoestende aardbeving van 1988 (25.000-100.000 doden, half miljoen daklozen, 70 dorpen / steden verwoest) enorme hoeveelheden geld vanuit de Armeense gemeenschappen in het buitenland naar het land gestuurd te zijn. Maar een kleine fractie hiervan is uiteindelijk ten behoeve van wederopbouw gebruikt, de verwoesting is op sommige plaatsen nu nog te zien aldus een Armeen. Waar de rest gebleven is laat zich raden ... Zulk klimaat zorgt niet voor dat er veel grote investeerders zijn. Soms komen projecten van de grond, omdat een rijke Armeen een persoonlijke investering doet.Chris schreef:Verder vind ik het land er nogal gedateerd uit zien, vinden er wel veel investeringen plaats? Ik lees bijvoorbeeld dat buurland Azerbaidzjan nu aardig de olieinkomsten weet om te zetten in investeringen in snelwegen en infrastructuur. In Armenië zie ik zoiets niet echt plaatsvinden.
Dat was inderdaad niet leuk, zeker omdat er op die route veel vrachtwagens zitten. Als er een aan was gekomen, dan was het mis geweest. Overigens reden wij op dat stuk op loopsnelheid naar boven.Rene schreef:Brrr. Zonder zicht inhalen.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen, zo voelde ik me iedere keer als ik de foto's zie, zoals 120 voortjakkeren op slecht wegdek in stromende regen... Daarom is het niet aan te raden om als lokaal onervaren buitenlandse bestuurder er rond te gaan rijden. Wat betreft die laatste foto, het ging daar met (als ik me goed herinner) 6% omhoog. Die ingehaalde vrachtwagen reed erg traag. Wat betreft onze snelheid, dat kan ik niet zeggen, want de snelheidsmeter in die bus was kapotRene schreef:Bij het zien van al dit soort foto's ben ik blij dat je weer heelhuids thuis bent gekomen...