Hallo,
4juli vertrekken we weer naar het zuiden van frankrijk Marseillan Plage.
Nu was mijn vraag zijn er in feite werken op de hierboven vermelde routes?
Voor de moment vind ik hierover niets terug dus ik vermoed dat er geen werken zullen zijn?
Greets
Koen
Werken op A6 A7 A9??
Moderator: Moderatoren
-
Phoonke
- woonerf
-
Wout79
- polderweggetje
Re: Werken op A6 A7 A9??
Op de website van de ANWB staat vandaag het volgende:
A6b dicht bij Parijs
De A6b Parijs - Lyon is afgesloten voor werkzaamheden. Het gaat om het deel tussen de aansluiting met de rondweg Peripherique en de aansluiting met de A6a (ongeveer 5 km ten zuiden van de ring). De A6b is dicht tot eind november. Verkeer naar het zuiden kan omrijden via de A6a. Richting Parijs wordt de A6b alleen enkele nachten afgesloten. Exacte data zijn nog niet bekend.
Als je de Peripherique niet pakt heb je er dus geen last van.
A6b dicht bij Parijs
De A6b Parijs - Lyon is afgesloten voor werkzaamheden. Het gaat om het deel tussen de aansluiting met de rondweg Peripherique en de aansluiting met de A6a (ongeveer 5 km ten zuiden van de ring). De A6b is dicht tot eind november. Verkeer naar het zuiden kan omrijden via de A6a. Richting Parijs wordt de A6b alleen enkele nachten afgesloten. Exacte data zijn nog niet bekend.
Als je de Peripherique niet pakt heb je er dus geen last van.
-
Ds79m
- 2x3 autosnelweg
Ik zou zelf bij Parijs overigens de A/N104, A5 en A19 naar de A6 nemen, en sowieso niet via de A6a of A6b gaan.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
Via de BP is wel de kortste route. Het is nou ook weer niet zo daar daar 24/7 file staat. In de zomermaanden is het zelfs betrekkelijk rustig.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
Willem
- 2x4 autosnelweg
En anders kun je de A1 volgen tot de BP en deze rechtsom (westelijke zijde) volgen. Dan kom je via de A6a op de rest van de A6 uit. Qua reistijd en kilometers zal het niet noemenswaardig om zijn.
-
Phoonke
- woonerf
ik ga zowieso langs luxemburg dus Parijs is geen probleem maar voor de rest zijn er dan blijkbaar geen werken