Nu ik toch bezig ben, volgens mij kan het prima zo gefaseerd worden:
(Ik ga ervanuit dat Leenderheide eerst volgens het huidige plan wordt verbouwd, zodat de A2-boog er dus al ligt.)
Legenda:
Zwart: oude en nieuwe definitieve stukken
Blauw: tijdelijke stukken
Groen: wordt in deze fase gebouwd (evt. oude stukken op dezelfde plek worden natuurlijk eerst verwijderd)
Rood: wordt in deze fase verwijderd

Fase 1:
Aanleg van rechtsafslaande bogen, en tijdelijke verbindingen voor linksafslaand verkeer.
Ook aanleg van centrale kunstwerken voor parallelbanen.

Fase 2:
Rotonde is alleen nog nodig voor rechtdoorgaand verkeer op de Leenderweg, en kan dus deels weg. Ook de oude op- en afritten zijn niet meer nodig. (Het verkeer rijdt nu dus over de zwarte en blauwe stukken.)
Nu er centrale kunstwerken zijn kan het talud worden afgegraven, kan een nieuw kunstwerken worden gebouwd en een nieuwe weg daaronder.

Fase 3:
Nu de nieuwe rechtdoorgaande weg klaar is kan de rotonde helemaal weg, waarna de klaverblaadjes en de rest kunnen worden gebouwd.

Fase 4:
Nog even de tijdelijke wegen weghalen en klaar!
Lijkt me best te doen. Je hebt maar 2 stukken tijdelijke weg nodig, en geen tijdelijke kunstwerken. (De huidige rotonde heeft toch een VRI, dus mogen de tijdelijke wegen er ook wel eentje hebben.)
Ik zie trouwens wel dat ik iets vergeten ben.

Als je het zo uitvoert rijdt het A67-verkeer uiteindelijk nog steeds over de oude kunstwerken, maar dan met de taluds van de parallelbanen ernaast, en niks eronder.
Die moeten ook nog ergens worden gesloopt en vervangen door een gewoon talud. Is echter niet zo'n punt, als je eerst de parallelbanen bouwt kan het verkeer tijdelijk daaroverheen.
(Heb ik tijd over? Ja, ik heb net een tentamen gedaan, dus inderdaad even tijd over. :P )