hallo,
met onze caravan vertrekken we binnenkort vanuit Loppem (B) naar St-georges de didonne.
We twijfelen serieus of we dit jaar de autoroute langs Rouen en Le Mans zouden nemen.
Die is nog maar nieuw en je bent van de drukte en de files in Parijs af.
Volgens de routeplanner is de tol nagenoeg hetzelfde, we zouden wel ongeveer 100 km extra moeten rijden maar dat hebben we er graag voor over.
Wil iemand ons hierover advies geven?
alvast erg bedankt!
Marc
graag jullie advies voor route naar Royan
Moderator: Moderatoren
-
marcievus
- zandpaadje
-
Chris
- Moderator
Re: graag jullie advies voor route naar Royan
Hoi,
Ik heb die route in 2006 gereden, en die was toen absoluut uitgestorven. Heerlijk rijden, geen drukte at all. Alleen wat gekke Engelsen die met hun sportwagens even wat sneller gaan (ik heb heel wat Ferrari's gezien op de A16 en A28). De passage door Rouen stelt weinig voor, gewoon de borden A13 volgen en vervolgens staat Bordeaux al direct na Rouen aangegeven.
De passage door Tours is wel vaak druk, maar niet redelijkerwijs te vermijden.
Ik heb die route in 2006 gereden, en die was toen absoluut uitgestorven. Heerlijk rijden, geen drukte at all. Alleen wat gekke Engelsen die met hun sportwagens even wat sneller gaan (ik heb heel wat Ferrari's gezien op de A16 en A28). De passage door Rouen stelt weinig voor, gewoon de borden A13 volgen en vervolgens staat Bordeaux al direct na Rouen aangegeven.
De passage door Tours is wel vaak druk, maar niet redelijkerwijs te vermijden.
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
Re: graag jullie advies voor route naar Royan
De route via Rouen is ook nog eens minder saai dan via Parijs. Dat is ook een voordeel
Royan: dat is wel een fraaie omgeving om op vakantie te gaan. Wel vind ik de riviermonding van de Gironde nu niet echt prettig qua zwemwater.
Royan: dat is wel een fraaie omgeving om op vakantie te gaan. Wel vind ik de riviermonding van de Gironde nu niet echt prettig qua zwemwater.