Hallo deskundigen,
ik vertrek as. maandag 12 juli 2010 om 6.00 uit Amsterdam en ga overnachten aan de voet van de Gotthard Ik vraag jullie raad over de te volgen route: 1 Amsterdam- Arnhem-Bab3-Bab5(Bab67?) - Basel? Oversteken naar de A35 bij Baden -Baden of doorrijden?
Of ga ik via Venlo en dan de BAB 61 met eventueel BAB 65 -A35?
Trouwens is die A35 helemaal autosnelweg?
Ik lees graag jullie mening mede gezien het uur van vertrek ( moet dat vroeger?)
Amsterdam - Gotthard -maandag
Moderator: Moderatoren
-
bavak
- zandpaadje
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
Re: Amsterdam - Gotthard -maandag
In elk geval de BAB3 nemen ipv de route via Venlo. Dat rijdt op werkdagen prettiger. Je hebt veel meer stukken zonder limiet en vanaf Oberhausen is het nagenoeg geheel 3 rijstroken.
Wat betreft de keuze tussen de BAB5 en de A35 (F): ik weet niet of de werken bij Rastatt al tot ernstige filevorming leiden.
Die A35 is niet helemaal autosnelweg, maar dat is wel te omzeilen. Nadeel: je moet Straatsburg passeren en daar is het druk.
Wat betreft de keuze tussen de BAB5 en de A35 (F): ik weet niet of de werken bij Rastatt al tot ernstige filevorming leiden.
Die A35 is niet helemaal autosnelweg, maar dat is wel te omzeilen. Nadeel: je moet Straatsburg passeren en daar is het druk.
-
Pino
- 4x3 autosnelweg
Re: Amsterdam - Gotthard -maandag
Als je bij Baden-Baden wilt doorsteken naar de A35, ben je hoe dan ook te laat voor de werkzaamheden. Zou gewoon de verkeersinformatie volgen. Op een maandag midden op de dag in juli valt het mogelijk alleszins mee. Mocht er langere vertraging zijn op de A5, steek dan ter hoogte van Mannheim door (Viernheimer Kreuz afslaan naar Saarbrücken, daarna via drie kilometer A61 naar de A65).