[FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Moderator: Moderatoren

edmond93
dorpsstraat
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 22 mar 2010, 18:19
Locatie: Brussel (Belgie)

[FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Bericht door edmond93 »

1e album: een ritje van Orchies (59) naar Lille Flandres SNCF

http://picasaweb.google.com/tram093/FOrchiesLille#

PS: Probleempje met fototoestel --> vlekken op de foto's (binnenkort naar de winkel gaan om een nieuwe te kopen)

2e album: een ritje van Lille naar Boulogne /s Mer via Cap Gris Nez

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... logneSMer#

PS: Probleempje met fototoestel --> vlekken op de foto's (binnenkort naar de winkel gaan om een nieuwe te kopen)
Je kan bij mij terecht voor een immitatie van een Frans of Belgische verkeersbord
Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 8316
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede

Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Bericht door Wesso »

Leuke serie!

http://lh3.ggpht.com/_nvVQgeRHAJ4/TD4XD ... C07579.JPG
^ E-nummer op een Franse wegwijzer... nog nooit gezien.
waldo79
4x3 autosnelweg
Berichten: 22106
Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Bericht door waldo79 »

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 5975263474
>Nogal substandaard ;)

Jammer dat de N42 bij St. Omer zo'n enorme omweg maakt: anders had je een mooie vlotte route vanuit West-Vlaanderen (Ieper) naar Boulogne :?

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 2677866610
>Ik had in 2005 beduidend beter weer. Je kon vast de Engelse kust niet zien :dyn_hyp:

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 4315706530
>Overdaad schaadt!

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8978496706
>Schmallenberg hoort niet op de reguliere bewegwijzering :neenee:

http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8386230338
>doet me aan Normandië denken
Gebruikersavatar
Vinny
4x5 autosnelweg
Berichten: 43239
Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
Locatie: Friesland

Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Bericht door Vinny »

Wesso schreef:Leuke serie!

http://lh3.ggpht.com/_nvVQgeRHAJ4/TD4XD ... C07579.JPG
^ E-nummer op een Franse wegwijzer... nog nooit gezien.
E nummers zie je vaak als ruiter op wegwijzers. Dit verwijst duidelijk naar het Belgische gedeelte van de E 17, aangezien dat land nauwelijks A nummers aangeeft... :idea:
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
Gebruikersavatar
Wesso
2x3 autosnelweg
Berichten: 8316
Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
Locatie: Ede

Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !

Bericht door Wesso »

^^
E-nummers op portaalborden zie je inderdaad wel in Frankrijk, maar op dit type wegwijzer had ik ze nog niet gezien ;)