1e album: een ritje van Orchies (59) naar Lille Flandres SNCF
http://picasaweb.google.com/tram093/FOrchiesLille#
PS: Probleempje met fototoestel --> vlekken op de foto's (binnenkort naar de winkel gaan om een nieuwe te kopen)
2e album: een ritje van Lille naar Boulogne /s Mer via Cap Gris Nez
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... logneSMer#
PS: Probleempje met fototoestel --> vlekken op de foto's (binnenkort naar de winkel gaan om een nieuwe te kopen)
[FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
Moderator: Moderatoren
-
edmond93
- dorpsstraat
- Berichten: 185
- Lid geworden op: ma 22 mar 2010, 18:19
- Locatie: Brussel (Belgie)
[FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
Je kan bij mij terecht voor een immitatie van een Frans of Belgische verkeersbord
-
Wesso
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 8316
- Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
- Locatie: Ede
Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
Leuke serie!
http://lh3.ggpht.com/_nvVQgeRHAJ4/TD4XD ... C07579.JPG
^ E-nummer op een Franse wegwijzer... nog nooit gezien.
http://lh3.ggpht.com/_nvVQgeRHAJ4/TD4XD ... C07579.JPG
^ E-nummer op een Franse wegwijzer... nog nooit gezien.
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
- Berichten: 22106
- Lid geworden op: do 05 mei 2005, 10:28
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 5975263474
>Nogal substandaard
Jammer dat de N42 bij St. Omer zo'n enorme omweg maakt: anders had je een mooie vlotte route vanuit West-Vlaanderen (Ieper) naar Boulogne
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 2677866610
>Ik had in 2005 beduidend beter weer. Je kon vast de Engelse kust niet zien
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 4315706530
>Overdaad schaadt!
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8978496706
>Schmallenberg hoort niet op de reguliere bewegwijzering
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8386230338
>doet me aan Normandië denken
>Nogal substandaard
Jammer dat de N42 bij St. Omer zo'n enorme omweg maakt: anders had je een mooie vlotte route vanuit West-Vlaanderen (Ieper) naar Boulogne
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 2677866610
>Ik had in 2005 beduidend beter weer. Je kon vast de Engelse kust niet zien
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 4315706530
>Overdaad schaadt!
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8978496706
>Schmallenberg hoort niet op de reguliere bewegwijzering
http://picasaweb.google.com/tram093/Rou ... 8386230338
>doet me aan Normandië denken
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
- Berichten: 43239
- Lid geworden op: zo 27 feb 2005, 12:52
- Locatie: Friesland
Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
E nummers zie je vaak als ruiter op wegwijzers. Dit verwijst duidelijk naar het Belgische gedeelte van de E 17, aangezien dat land nauwelijks A nummers aangeeft...Wesso schreef:Leuke serie!
http://lh3.ggpht.com/_nvVQgeRHAJ4/TD4XD ... C07579.JPG
^ E-nummer op een Franse wegwijzer... nog nooit gezien.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
Wesso
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 8316
- Lid geworden op: za 16 jul 2005, 1:27
- Locatie: Ede
Re: [FOTO] Rondje Nord Pas de Calais !
E-nummers op portaalborden zie je inderdaad wel in Frankrijk, maar op dit type wegwijzer had ik ze nog niet gezien