Alle fietsers rechtdoor
Moderator: Moderatoren
-
- Moderator
Alle fietsers rechtdoor
Ietwat overdreven fietsbewegwijzering bij Oude Leede...

Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
-
- 4x5 autosnelweg
-
- Moderator
Re: Alle fietsers rechtdoor

Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
-
- 2x4 autosnelweg
Op de plek van de foto kun je ook naar links (zoals het straatnaambord al suggereert). Vlak langs een woonhuis kom je dan op een smal pad langs het water, die je verder kunt volgen. Dat smalle fietspad loopt onder de A13 door (ter hoogte van de manege halverwege Delft en Rotterdam) en eindigt bij de Zweth.
De bewoners van het woonhuis hebben erg veel last van de fietsers die heel dicht langs hun raam voorbij komen (officieel moet je daar afstappen). Onderweg naar school kwam ik dagelijks langs deze omgeving en het commentaar van de bewoners van het huis (overigens op een zeer vriendelijke manier) kan ik me nog goed herinneren. Om fietsers te stimuleren een andere route te nemen (via het volgende pad links kom je met een U-bocht iets verder eveneens bij het water uit) hebben ze dat onderbordje met "ook andere bestemmingen" toegevoegd.
De bewoners van het woonhuis hebben erg veel last van de fietsers die heel dicht langs hun raam voorbij komen (officieel moet je daar afstappen). Onderweg naar school kwam ik dagelijks langs deze omgeving en het commentaar van de bewoners van het huis (overigens op een zeer vriendelijke manier) kan ik me nog goed herinneren. Om fietsers te stimuleren een andere route te nemen (via het volgende pad links kom je met een U-bocht iets verder eveneens bij het water uit) hebben ze dat onderbordje met "ook andere bestemmingen" toegevoegd.
-
- woonerf
De Zwethkade, bij de Kandelaar, lang geleden en mooie herinneringen. Hoe vaak ben ik in 2003-2004 niet van Delft naar Rotterdam en verder gefietst, was een korte maar leuke tijd 

-
- 4x5 autosnelweg
Ja al die fietsers die maar blindelings hun navigatiesysteem volgen. Het zou verboden moeten worden...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.