Algemeen reactie-topic
Moderator: Moderatoren
-
sven_engelen
- expressweg
- Berichten: 4317
- Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
- Locatie: Venlo
Re: Algemeen reactie-topic
Ik heb wel een zomerfoto gestuurd Mark. Wellicht dat die wel geplaatst kan worden?
Svenlo
https://svene.nl/
https://svene.nl/
-
harry
- Wegnummerfotograaf
- Berichten: 24142
- Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
- Locatie: Leipendam
Re: Algemeen reactie-topic
Even een onzuiverheidje: in de mail die ik ontving staat:
De dag is nog niet voorbij en de wedstrijd is al on-line! Daar had dus beter een tijd bij kunnen staan.23 augustus is de laatste dag dat je een foto kunt insturen voor de Wegenforum Fotowedstrijd.
wegnummers.nl foto's van wegwijzers (o.a. NBA), plaatsnaamborden, molens en kastelen
--Harry.
--Harry.
-
sven_engelen
- expressweg
- Berichten: 4317
- Lid geworden op: ma 09 dec 2013, 10:42
- Locatie: Venlo
-
harry
- Wegnummerfotograaf
- Berichten: 24142
- Lid geworden op: ma 28 feb 2005, 12:09
- Locatie: Leipendam
Re: Algemeen reactie-topic
wegnummers.nl foto's van wegwijzers (o.a. NBA), plaatsnaamborden, molens en kastelen
--Harry.
--Harry.
-
GuteFahrt
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 7561
- Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
- Locatie: Waddenstad Harlingen
-
GuteFahrt
- 2x3 autosnelweg
- Berichten: 7561
- Lid geworden op: di 07 jun 2011, 22:39
- Locatie: Waddenstad Harlingen