Ik snap niet wat daar opvallend aan is. We hebben in Nederland op veel belangrijke verbindingen tussen de grote steden toch ook 2X3 (of meer)?hneel schreef:Opvallend trouwens dat in belgie al de belangrijke verbindingswegen tussen de grootste steden allemaal minstens 2x3 zijn. I.i.g de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent. En van gent naar Brugge en Kortrijk.
[E019] Antwerpen - Breda naar 2x3?
Moderator: Moderatoren
-
- 2x2 autosnelweg
-
- autoweg
Maar nog niet overal. De A20 tussen R'dam en Utrecht is grotendeels 2-baans. De A4 tussen Den Haag en A'dam ook.Jeroentjuh16 schreef:Ik snap niet wat daar opvallend aan is. We hebben in Nederland op veel belangrijke verbindingen tussen de grote steden toch ook 2X3 (of meer)?hneel schreef:Opvallend trouwens dat in belgie al de belangrijke verbindingswegen tussen de grootste steden allemaal minstens 2x3 zijn. I.i.g de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent. En van gent naar Brugge en Kortrijk.
-
- 4x3 autosnelweg
-
- autoweg
Zeker niet overal:Jeroentjuh16 schreef:Ik snap niet wat daar opvallend aan is. We hebben in Nederland op veel belangrijke verbindingen tussen de grote steden toch ook 2X3 (of meer)?hneel schreef:Opvallend trouwens dat in belgie al de belangrijke verbindingswegen tussen de grootste steden allemaal minstens 2x3 zijn. I.i.g de driehoek Antwerpen-Brussel-Gent. En van gent naar Brugge en Kortrijk.
A1: Amsterdam - Hilversum - Amersfoort (grotendeels)
A2: Utrecht - Den Bosch (deels), Den Bosch - Eindhoven
A4: Den Haag - Amsterdam (deels)
A12: Den Haag - Gouda, Utrecht - Arnhem
A20: Rotterdam - Gouda
A27: Utrecht - Breda
A28: Utrecht - Amersfoort
A58: Breda - Eindhoven
Om maar even wat belangrijke verbindingen te noemen.

Maar goed

Rainier