Hallo forumleden,
in het kader van toegepast onderzoek binnen mijn opleiding Verkeerskunde aan de Hogeschool Windesheim, doe ik samen met een studiegenoot onderzoek naar roodlichtnegatie bij toeritdoseerinstallaties, in opdracht van Rijkswaterstaat Dienst Oost-Nederland.
Nu hebben we hierbij ook een enquête opgesteld die we graag op dit forum willen uitzetten. Het doel van de enquête is de beleving van de Nederlandse automobilist m.b.t een TDI inzichtelijk maken. De enquête staat in de volgende link: https://spreadsheets.google.com/viewfor ... SEt2U3c6MQ
Succes en alvast bedankt voor jullie medewerking!
Beleving automobilisten TDI's
Moderator: Moderatoren
-
- polderweggetje
-
- 2x5 autosnelweg
Re: Beleving automobilisten TDI's
Jesper,
Het is niet de bedoeling dat je dit bericht meerdere keren plaatst op het forum.
Het is niet de bedoeling dat je dit bericht meerdere keren plaatst op het forum.
-
- Moderator
Ik ben er bekend mee maar dat is niet hetzelfde als dat ik er ervaring mee hebBent u bekend met de toeritdoseerinstallaties op opritten van autosnelwegen? *

Bent u bereid te wachten voor een toeritdoseerinstallatie? *
Als ze op rood staan wel.Bent u bereid te wachten voor een normaal verkeerslicht? *
Graag gedaanbedankt voor jullie medewerking!

Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht. Freek de Jonge
-
- 4x5 autosnelweg
@boe!
Ik heb het bericht zelf heen en weer verplaatst om een extra attentie te geven vanuit het vaker bekeken subforum Hoofdwegennet.
Ik heb het bericht zelf heen en weer verplaatst om een extra attentie te geven vanuit het vaker bekeken subforum Hoofdwegennet.
-
- 2x5 autosnelweg