Duitsland verplicht winterbanden
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
Re: Duitsland verplicht winterbanden
Jaja, tuuuurlijk.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- 2x4 autosnelweg
Even een oud topic naar boven halen omdat ik geen zin heb om een nieuwe aan te maken. Toch wilde ik dit even delen:
Link
Link
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
- Hoofdmoderator
Zo, die gozer had echt mazzel dat hij alles kon ontwijken en niet geraakt werd! Hij had ook een erg goede grip dankzij die banden! 

Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- expressweg
Waar stond dat hij winterbanden had? En ook uit het profiel van de zijkant van de band kon ik dat niet opmaken.
Wist je dat er in Duitsland een soort ijsbanden te koop schijnen te zijn; compleet met spikes!
Wist je dat er in Duitsland een soort ijsbanden te koop schijnen te zijn; compleet met spikes!

Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- autoweg
Ik quote even jouw post van een poosje geleden:Naturist schreef: Wist je dat er in Duitsland een soort ijsbanden te koop schijnen te zijn; compleet met spikes!
Spikes zijn in Duitsland (op een paar kleine uitzonderingen na) niet toegestaan op de openbare weg. In Oostenrijk en Zwitserland wel, net als in de Scandinavische landen. Daar zijn ze redelijk gemeengoed. Ik heb er een keer op sneeuw mee gereden en je weet niet wat je overkomt. Het rijdt echt supergoed. Als je je best doet breekt de auto wel uit, maar komt vrij snel weer terug in het spoor.Jaja, tuuuurlijk.
Maar het is op onze breedtegraad natuurlijk niet zinvol, want je hebt er wel een volledig sneeuwdek voor nodig om het wegdek niet te beschadigen.
-
- expressweg
Ik vraag mij af waar die vrachtwagen bij 0:18 vandaan komt. Op 0:10 zie je dat de hele weg geblokkeerd is ...
-
- 2x3 autosnelweg

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- 2x4 autosnelweg
Het is geen kleine truck. In het volgende filmpje zie je op 1:16 dat een beetje truck, gecombineerd met wat kwade wil een heel end kan komen op een geblokkeerde rijbaan.marcel schreef:Ik vraag mij af waar die vrachtwagen bij 0:18 vandaan komt. Op 0:10 zie je dat de hele weg geblokkeerd is ...
[youtube]xzJ1MZqItgg&fmt=22[/youtube]
-
- 2x4 autosnelweg
Overigens red je het niet altijd met sturen. Je moet wel GOED sturen!
http://www.ochevidets.ru/rolik/25969/