[B][N009] [FOTO] Brugge - Maldegem in de sneeuw

Foto- en videoreportages van Belgische autowegen

Moderator: Moderatoren

Davy
expressweg

[B][N009] [FOTO] Brugge - Maldegem in de sneeuw

Bericht door Davy » do 02 dec 2010, 16:28

een winterse fotoreeks van de N9 Brugge richting Maldegem, alsook de N498, dat is de verbinding N9 - N49 (E34).
de wegen waren redelijk berijdbaar, maar het was toch uitkijken af en toe, vooral bij scherpere bochten en rotondes...
er zit ook een foto bij van wat zo een beetje mijn gemiddelde Vmax was bubeko ;)

klik voor de foto's

PS: deze fotoreeks was niet echt gepland, maar wou eens een impressie hebben van een winterse wegrit.
dit zal voorlopig de laatste fotoreeks zijn, ik ga een winterstop inlassen ;) want heb jullie toch al wel wat "overladen" denk ik met wegenfoto's :mrgreen: , en in deze tijd van het jaar lukt het toch niet zo goed mooie plaatjes te schieten...
Laatst gewijzigd door Davy op di 08 feb 2011, 9:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Onderweg
dorpsstraat

Re: [FOTO] N9 Brugge - Maldegem in de sneeuw

Bericht door Onderweg » do 02 dec 2010, 17:23

Leuke foto's 8-)

Winterbanden zijn dus echt nodig, er wordt geen korrel sneeuw vrijgelaten voor de secundaire wegen :facepalm:

De N9 Brugge - Maldegem en de N498 is gekend voor mij, ik rijd er soms langs om de files op de E40 te vermijden ;)

De N9 t.h.v Sijsele is laatst vernieuwd, waren vroeger stenen :woop:
Een weg bevat veel plezier :D

nederland24
2x2 autosnelweg

Bericht door nederland24 » zo 05 dec 2010, 21:46

Op de een of andere manier lijken de foto's erg Amerikaans. Sneeuw op de vrijstaande huizen die langs de brede wegen liggen, die soms een beetje nutteloos lijken en een slechte ruimtelijke ordening. Mooie foto's verder. :top:

Wimpie24
expressweg

Bericht door Wimpie24 » zo 05 dec 2010, 23:05

Goed verlicht dit kruispunt, mooi!

Afbeelding

Wat was er hier aan de hand?
Afbeelding

Hilarisch, een bord groter maken en een tweepijl eronder kan ook wonderen doen :rofl2:

Afbeelding
I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul.
Invictus, Nelson Rolihlahla Mandela, Madiba