Moderator: Moderatoren
Doe ik normaliter ook maar ik wou nu specifiek bij de Rheinbrücke Neuenkamp kijken wat de voortgang van werkzaamheden was. De A42 is ondanks de werkzaamheden een fijnere route maar nog ver van goed.
Ik moest ook van Hamburg naar Frankfurt en weer terug. De hoeveelheid aan Baustellen is wellicht overdreven maar ik kwam er best goed doorheen. Op de heenweg wel een Vollsperrung in de Baustelle ter hoogte van Hildesheim. Ik ben dan bij Hannover via Braunschweig A2/A39 gereden.Snelwegfreak schreef: ↑vr 13 mei 2022, 10:24 Vorige week heb ik de A7 gereden tussen Hannover en Kassel, maar inderdaad: wat een drama qua wegwerkzaamheden. Eerst drie losse Baustellen en daarna is er ééntje die zeker 20 km lang is, ongeveer van kilometerwaarde 230 tot 250. Geen idee waar dat precies is, maar echt krankzinnig![]()
Het was ommenabij Trier, geen foto kunnen vinden van de desbetreffende last, maar het meest in de buurt komt de oranje bak uit Italië alleen dan vierkant. En zoals gezegd de flotskadt gaf echt nog een flits.