[B][N042] [FOTO] N42 Geraardsbergen - Wetteren (E40)
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
[B][N042] [FOTO] N42 Geraardsbergen - Wetteren (E40)
deel 2 van de fotoreeks: de N42 vanaf het kruispunt met de N8 thv Ophasselt tot aan de aansluiting met de E40 thv Wetteren.
een weg die zeker een upgrade kan gebruiken, je kan op sommige stukken al de ruimtereservering zien hiervoor...
klik voor de foto's in picasa-album
een weg die zeker een upgrade kan gebruiken, je kan op sommige stukken al de ruimtereservering zien hiervoor...
klik voor de foto's in picasa-album
Laatst gewijzigd door Davy op di 08 feb 2011, 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- expressweg
Re: [FOTO] N42 Geraardsbergen - Wetteren (E40)
Mooie handwegwijzers hier, en verder natuurlijk ook mooie foto's van een voor mij onbekende streek!

Probleem van ontbreking?

Wettelijk gezien moesten alle conflictvrije opstelling vroeger op deze manier aangeduid worden, ik schaam mij als ik zie waar we nu heen evolueren...

Probleem van ontbreking?
Wettelijk gezien moesten alle conflictvrije opstelling vroeger op deze manier aangeduid worden, ik schaam mij als ik zie waar we nu heen evolueren...
I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul.
Invictus, Nelson Rolihlahla Mandela, Madiba
-
- expressweg
wat bedoel je hier precies mee, ik snap het niet echt...?Wimpie24 schreef: Probleem van ontbreking?
-
- expressweg
Ik bedoelde dat dankzij jouw 2 foto's van een VRI met ovalen en een VRI zonder ovalen, die bovendien op vrijwel dezelfde afstand genomen zijn, we kunnen zien dat de zichtbaarheid bij ovalen toch beter is naar mijn mening. Ik noem dat het probleem van de ontbreking.
I thank whatever gods may be / For my unconquerable soul. / I am the master of my fate / I am the captain of my soul.
-
- 2x4 autosnelweg
-
- Wegnummerfotograaf
Een niet erg duidelijke naam, als je het mij vraagt. (Maar je vraagt het mij niet.)Wimpie24 schreef:Ik noem dat het probleem van de ontbreking.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 4x5 autosnelweg
Mwah uit de context is dat wel uit te halen. Ik ben het overigen met hem eens dat de evolutie van Vlaamse verkeerslichten de verkeerde kant op beweegt. De situatie waar je rechts van de weg een pijl voor linksaf hebt lijkt me nodeloos verwarrend...
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- expressweg
Verwarrend wel maar dat was vroeger wettelijk verplicht omdat enkel de verkeerslichten die rechts van de weg stonden telden. Gelukkig is dat in Vlaanderen enkele jaren terug aangepast.