Ik heb me aangemeld, omdat snelwegen een grote natuurlijke passie van mij is.
Toen ik 5 jaar (of zoiets) was, zat ik al lijnen te tekenen, wat wegen waren.

Moderator: Moderatoren
Inderdaad - ik vind het inhoudelijk goed, er zijn gevarieerde discussies en de sfeer is erg prettig.mhkamp schreef:Ik maak dan ook van de gelegenheid gebruik dat dit tot nu toe het beste forum is die ik ken.
Klopt, dat was zo rond 1999, 2000.Rene schreef:Overigens ben ik het forumdeel gestart naar analogie van wat toen het grote voorbeeld was: Autobahn-online.de
Op dat forum was toen een heus "team NL" actief, waar naast mezelf ook Peter toe behoorde.
En ik meen ook Coen Tunnel.
Niet helemaal, tot een jaar of tien geleden hadden ze een forum bij parsimony.de, later kwam er een nieuw forum, helaas wel met dezelfde (toen al) hopeloos verouderde opzet, maar is het oude forum verdwenen.Chris schreef:autobahn-online is echt vreselijk verouderd, volgens mij heeft dat nog dezelfde opzet als in het begin.
En rond die tijd liep ik ook rond met dergelijke plannen. Toen ik in april 2004 eindelijk tijd had om die plannen verder uit te werken, kwam ik beide websites en het wegenforum tegen.Palance schreef:Het is overigens best grappig te weten dat René en ik onze sites zo ongeveer in dezelfde periode (2002 of 2003) zijn begonnen, geheel onwetend en onafhankelijk van elkaar.
Ik denk dat deze nu niet zo nieuw meer zal zijn.harry schreef:Vanaf oktober 2003 had ik al foto's zitten maken met een nieuwe digitale camera.
Die is allang afgeschreven, net als zijn 2 opvolgers.mhkamp schreef:Ik denk dat deze nu niet zo nieuw meer zal zijn.harry schreef:een nieuwe digitale camera.
Ik kwam van 1997 tot 2005 heel vaak voor mijn werk en prive in Duitsland. Autobahn-online was een mooi forum om mijn Duits te oefenen en om informatie te delen over wegopeningen en rariteiten. Ik kom er nu maar heel zelden door een wisseling van werkgever en erg veel gebeurt er niet op het Duitse net de laatste jaren (vergeleken met 1993-2005)Coen Tunnel schreef:Klopt, dat was zo rond 1999, 2000.Rene schreef:Overigens ben ik het forumdeel gestart naar analogie van wat toen het grote voorbeeld was: Autobahn-online.de
Op dat forum was toen een heus "team NL" actief, waar naast mezelf ook Peter toe behoorde.
En ik meen ook Coen Tunnel.
Niet helemaal, tot een jaar of tien geleden hadden ze een forum bij parsimony.de, later kwam er een nieuw forum, helaas wel met dezelfde (toen al) hopeloos verouderde opzet, maar is het oude forum verdwenen.Chris schreef:autobahn-online is echt vreselijk verouderd, volgens mij heeft dat nog dezelfde opzet als in het begin.
Ik zag dat sommige jaaroverzichten van snelwegopeningen al sinds 1999 niet meer zijn geupdate. Er worden nog veel verouderde knooppuntnamen gebruikt. (Dreieck ipv kreuz bijv., soms zelfs met een totaal andere naam). Sommige uitgebreidere artikelen over snelwegen zijn ook enorme lappen tekst op een witte achtergrond, niet echt aantrekkelijk om te lezen.Peter schreef:Autobahn-online kwijnt een beetje weg door (neem ik aan) tijdgebrek van Henning. Veel info is ook niet meer actueel.
Waardoor ik al jaren op #11 sta.Kaaiman schreef:Inmiddels ben ik de enige uit 2006 die in de top-10 veelposters staat.
Coen Tunnel heeft een vriendin; Juliana Pleindaviedoff schreef:8. Coen Tunnel - 9230 (waarom in 2 woorden geschreven? even nieuwsgierig zijn)
Neen, bewust zo gedaan, er zit een verhaal achter.daviedoff schreef:De top-30 berichtenplaatsers zijn vaak leden van 2005 of 2006, heb lijstje gemaakt
18. Vynkce - 4995 (indertijd nickname fout gespeld? en eerste Belg!)