Ik zal ook proberen mijn steentje bij te dragen.
Zoals ik al eerder aangaf is ook
diep in de site van René het een en ander te vinden. (Linker rijtje.) Helaas ontbreken bij een aantal de namen.

^
Voor deze zou ik graag een naam zien. Ik vind het in elk geval NIKS van doen hebben met een 3-level-stack, zoals hier genoemd werd. Een 3-level-stack is zoals een 4-level, maar dan kruisen de fly-overs elkaar in een kruispunt met VRI. Dit knooppunt lijkt dan haast eerder nog op een 4- dan op een 3-level-stack.

^
Dit knooppunt zou ik geen vlinderdas noemen. Bij een vlinderdas gaan m.i. de verbindingsbogen vóór de kruising en de klavers langs. Dat is hier niet het geval. Dit vind ik meer een combi van een windmolen (oude Vaanplein) met een klaverblad. Dat levert de mooie naam 'klavermolen' oid op.
Hoewel, op Renés site staat dit knooppunt ook als een van de varianten van de vlinderdas genoemd... Toch zou ik deze variant eerder klavermolen oid noemen.

^
Dit is wmb een T-knooppunt met semi-directionele verbindingsbogen.
Bij een T met directionele verbindingsbogen denk ik aan zoiets:

Hoewel ik dat ook nog wel een Y zou kunnen noemen, afhankelijk van de richting waarin de wegen lopen.
De rest van de knooppunten in dit topic zou ik gewoon als spaghetti benoemen, ofwel: het is zo'n allegaartje dat er niet één naam aan te geven is, en ook niet twee (in de vorm van een combinaam).