Sinds kort hangt dit bord in een van de parkeergarages van de Mall of the Netherlands.
Dit is voor het eerst dat N447 op een "wegwijzer" staat vermeld.
Rechtsaf is niet direct de N14, hoewel het al wel met een geel logo wordt aangegeven.
wegnummers.nl foto's van wegwijzers (o.a. NBA), plaatsnaamborden, molens en kastelen
--Harry.
Het verkeerslicht op de kruising van de N14 en de Noordsingel (rechtdoor richting de N44) bleef vanavond op rood staan. De tunnel was wel gewoon open (geen rode kruisen).
Ik ben benieuwd wat er aan de hand was. Zorgde wel voor een gevaarlijke situatie, veel weggebruikers die uiteindelijk maar door rood reden.
Ze blijven maar jojo’en met de maximumsnelheden op de N14. De maximumsnelheid in de Spoortunnel is nu weer terug naar 70. Ook geen bordje ‘verkeerssituatie gewijzigd’ of zo, dus het blijft goed opletten wat er dit kwartaal weer op de borden staat.
math1985 schreef: wo 03 jun 2026, 17:48
Ze blijven maar jojo’en met de maximumsnelheden op de N14. De maximumsnelheid in de Spoortunnel is nu weer terug naar 70. Ook geen bordje ‘verkeerssituatie gewijzigd’ of zo, dus het blijft goed opletten wat er dit kwartaal weer op de borden staat.
Die is toch altijd 70 geweest? Of ben ik nou scheel?
Toen ik in Voorschoten woonde kwam ik dagelijks op de N14 maar naar mijn weten was de max 70 mist de matrixborden iets anders aangaven en dat was (is) dagelijkse kost met de Mall in Leidschendam. Wat ik opmerkelijk vind is dat deze N weg matrixborden heeft maar de N3 niet terwijl dat met 2 beweegbare bruggen mij geen gekke toevoeging is.
sven_engelen schreef: wo 03 jun 2026, 22:57
Die is toch altijd 70 geweest? Of ben ik nou scheel?
Nee, de Spoortunnel is een hele tijd 50 geweest. Zie bijvoorbeeld https://regio15.nl/nieuws/overige/38806 ... rond-mall/ op de alleronderste foto (foto van oktober 2025), het snelheidsbord met '50' erop is uiterst links net zichtbaar. Maar dat valt niemand op natuurlijk, als er ineens een snelheidsbord vervangen is op de dagelijkse route, zonder verdere aankondiging.