[B][A012] [FOTO] Oud A12-tracé Leugenberg
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
[B][A012] [FOTO] Oud A12-tracé Leugenberg
Deze fotoreeks toont de huidige afrit Leugenberg, wat voor de "rechttrekking" van de bocht de A12 zelf nog was. De oude configuratie is nog deels aanwezig...
Verder nog een paar foto's van de naam- en nummerloze afrit iets verderop en wat borden van knooppunt Antwerpen-haven.
Klik voor foto's in Picasa-album
Verder nog een paar foto's van de naam- en nummerloze afrit iets verderop en wat borden van knooppunt Antwerpen-haven.
Klik voor foto's in Picasa-album
-
- 4x5 autosnelweg
Re: [A012][FOTO] Oud A12-tracé Leugenberg
Leuke foto's. Ik herinner me het oude tracé nog wel, voornamelijk vanwege die irritante verkeerslichten . Dat stukje snelweg op die afrit is nog best lang trouwens.\
Heeft iemand ook nog foto's van die nummerloze afrit (vroeger ook met verkeerslichten geregeld trouwens)? Ik heb die afrit zelf nog nooit genomen.
Heeft iemand ook nog foto's van die nummerloze afrit (vroeger ook met verkeerslichten geregeld trouwens)? Ik heb die afrit zelf nog nooit genomen.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x5 autosnelweg
Wel eens genomen, maar de toegevoegde waarde van die afslag ontgaat mij.
-
- 4x5 autosnelweg
Er ligt een vliegveldje naast. Misschien hebben die een eigen afrit bedongen op de A12? 

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg

»Als je in de verkeerde trein stapt heeft het geen zin door het gangpad in de tegenovergestelde richting te lopen«
Dietrich Bonhoeffer
Dietrich Bonhoeffer
-
- 2x3 autosnelweg
Wellicht gebruiken veel mensen uit Stabroek de afrit? (hoewel afrit Leugenberg maar enkele honderd meters verderop ligt).
-
- 4x5 autosnelweg
Overblijfsel uit het verleden. Veel expresswegen worden zo in Belgie omgebouwd: Men trekt de middenberm door, en legt een in/ en uitvoegstrookje en men heeft een "op en afrittencomplex" zonder dat men feitelijk een ongelijkvloerse kruising hoeft te bouwen.boe! schreef:Wel eens genomen, maar de toegevoegde waarde van die afslag ontgaat mij.
Ik neem aan dat er t.h.v. de Dijkstraat nog wel een echte afrit gepland staat en dan kan men de ongenummerde afrit opdoeken

Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- Wegnummerfotograaf
De A12 (voorheen N163) heeft in beide richtingen een ongenummerde afrit.Palance schreef:Heeft iemand ook nog foto's van die nummerloze afrit (vroeger ook met verkeerslichten geregeld trouwens)? Ik heb die afrit zelf nog nooit genomen.
De afrit op de weg richting Nederland komt op de voormalige N163a uit:

De afrit richting Antwerpen heb ik ook wel eens genomen. Maar daar heb ik geen foto's van on-line.
wegnummers.nl foto's van genummerde wegen (o.a. NBA) en van plaatsnaamborden
--Harry.
--Harry.
-
- 2x5 autosnelweg
Afritnummer 14 is nog niet in gebruik, dus wie weet.Vinny schreef:Ik neem aan dat er t.h.v. de Dijkstraat nog wel een echte afrit gepland staat en dan kan men de ongenummerde afrit opdoeken