mavas schreef:Iemand wel eens een spitsstrooksluiting meegemaakt?
Staat er mooi op!
Is dat trouwens iemand met een dubbel mistachterlicht aan?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Deze weg in Haarlem valt bijna uit elkaar en heeft grote gaten. Deed me een beetje denken aan Roemeense wegen. Daarna verleen ik zoals het hoort voorrang, maar krijg ik toch een bedankje.
Link
De parkeergarage is 1richtingverkeer, maar dit voertuig met vrouw besluit anders (overigens waren er nog zat vrije plaatsen in de garage):
Link
Waarom de eerste keer zonder richting aangeven naar links komen (en mij hinderen), waarom de tweede keer wel met richting?
Vond je zelf eigenlijk niet dat je dit had moeten laten passeren? Onder het mom van voorrang krijg je, en neem je niet. Ik laat het er ook meestal duidelijk maar gecontroleerd op aankomen, maar heb ook een keer iemand tot een noodstop gedwongen en dat vond ik achteraf toch niet zo verstandig.
Het mooiste overkomt je, het minste is bedacht.Freek de Jonge
Uiteraard zit dat in mijn achterhoofd om het te laten zitten. Als de bestuurder was doorgereden had ik nog op tijd kunnen stoppen. Ben ook weer niet zo dat ik met alle macht mijn recht wil halen.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer
daviedoff schreef:Je blijft ook ten allen tijden verbaal rustig heb ik de indruk, ik hoor nooit gevloek en/of gescheld...
Dat is dan toevallig dat op geeneen filmpje dat staat. Maar ik doe het wel zo af en toe. Maar vaker wordt er gezucht of gesteund.
Op het moment van het laatste filmpje heb je ook geen tijd om je nog eens met andere dingen bezig te houden dan opletten; Dan vloek of scheld ik zeker niet.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Dit zie je ook niet dagelijks:
[youtube]thjV06a3ulc[/youtube]
Tja, wat moet je hier nou van zeggen. Je raakt hier toch wel in de verleiding om te gaan generaliseren...
Rechts loopt er trouwens geen fietspad, maar een voetpad langs de weg.
[youtube]8btjqEK9JCc[/youtube]
Bij het hotel in Lijnden zie je vaak een stuk of vijf van dit soort wagentjes staan. Wellicht wel dezelfde? Ze zijn trouwens op Google Maps vanuit de lucht te zien daar bij de Amsterdamse Baan. Link neerzetten lukt me alleen niet met I-pad.
mavas schreef:
Tja, wat moet je hier nou van zeggen. Je raakt hier toch wel in de verleiding om te gaan generaliseren...
Rechts loopt er trouwens geen fietspad, maar een voetpad langs de weg.
Waar is dat? Aparte lantaarnpalen daar op die brug.
die ken ik dus ook niet. Ik wist niet dat daar twee bruggen liggen. Verder dan de Kwantum ben ik in die hoek van Haarlem nooit gekomen. Toch maar eens die onbekende hoek van Haarlem ontdekken denk ik zo........
Ik vind het ook wel wat hebben. Alleen had ik de armaturen recht boven de rijbanen gehangen, overigens zonder de masten in te korten om het poorteffect te bewaren. Nu ziet het er mijns inziens wat ongebalanceerd uit vanwege die armaturen.
Deur Drenthe • website over het Drentse provinciaal en rijkswegennet @DeurDrenthe • volg het Drentse wegennieuws op Mastodon
Die armaturen hangen voor het gevoel idd teveel naar het midden, maar de brug is voorbereid op 2x2-rijstroken, zodat bij verbreding die dingen mooi in het midden van elke rijbaan hangen.
Dit lijkt altijd te gebeuren als ik film:
[youtube]ua0WHx83yX0[/youtube]
mavas schreef:
Dit lijkt altijd te gebeuren als ik film:
[youtube]ua0WHx83yX0[/youtube]
Wat een vage situatie. Ging hij nu vooraan staan of reed hij ook nog door? Ik geloof dat hij de Vmax ook ietwat overschreed. Jij leek trouwens behoorlijk aan het middenplakken te zijn.