Gelukkig maar! Ik was al even bang dat jij hem af ging keuren.Attietattie schreef:Die komt wel door de APK!
Moderator: Moderatoren
Gelukkig maar! Ik was al even bang dat jij hem af ging keuren.Attietattie schreef:Die komt wel door de APK!
Als geld geen rol zou spelen, zou ik er zo nog enkele tientallen breiwerkjes bij laten leggen op het Nederlandse wegennet. Mensen zijn zo verdomd slecht in anticiperen op de hoeveelheid ruimte die nog rest. Eerste blokje van een weefvak = leven of dood = er tussen proppen ten koste van alles = dan ben je er maar vast. Ik snap dat echt niet, maar zie het dagelijks terug. En maak er ook dankbaar misbruik van overigens, door er met het gemak van de wereld driehonderd meter verder met twee vingers in mijn neus langs te schieten.Rene schreef:Maar de vraag is ook, wáárom al zó extreem ver van tevoren.
Bij deze is een voetgangerslicht geplaatst, maar wat nu als het alleen een fietslicht is?mavas schreef:voetganger roodlicht
Dat blijkt niet uit het filmpje. Ik zou gaan voor "Hardlopers zijn roodlopers".Wesso schreef:Hardlopers zijn doorlopers.
Jouw video eindigt te vroeg. Hoe lang gingen die rode kruizen nog door?mavas schreef:Hierdoor worden rode kruisen steeds minder gerespecteerd:
Dan geldt mijn filmpje niet, maar de voetganger heeft gewoon een voetgangerslicht ter beschikking.feitelijk schreef:Bij deze is een voetgangerslicht geplaatst, maar wat nu als het alleen een fietslicht is?
Het is zoals Rein zegt, de standaard afkruising in de Coentunnel. En voor zover ik weet, loopt een afkruising in een tunnel altijd door tot aan het einde van de tunnel, dus niet alleen hier, maar in elke andere tunnel die aan de tunnelwet voldoet.boe! schreef:Jouw video eindigt te vroeg. Hoe lang gingen die rode kruizen nog door?
Volgens mij maak je het spannender dan het is, hoewel het natuurlijk een bezopen actie is.mavas schreef:Ik kon nog maar net op tijd naar links sturen om het voertuig te ontwijken.
Uh huh, sure...mavas schreef:En ja, de toeter werkte, maar is door de harde muziek niet heel duidelijk te horen ;-)
Punt is dat als iemand daar oprijdt, je niet weet of deze linksaf wil, of rechtdoor. Als deze linksaf zou gaan, kon ik er nog normaal rechts langs. Maar als je dan rechts blijft rijden, moet ik wel ineens uitwijken om er links langs te kunnen. Als er dan iemand achter mij zou zitten zou ik heel hard moeten remmen.Snelwegfreak schreef:Volgens mij maak je het spannender dan het is, hoewel het natuurlijk een bezopen actie is.