Erger jij je ook wel eens bont en blauw aan de informatievoorziening van het OV? Maak je vaak mee dat je op het OV staat te wachten en dat er dan volgens niet gecommuniceerd wordt dat de tram/bus/metro/trein vertraging heeft? Daarom doe ik voor mijn opleiding Communicatiewetenschap een afstudeeronderzoek naar de rol van online-communicatie binnen het OV. En bij dit onderzoek kan ik jouw hulp goed gebruiken! Als je op onderstaande link klinkt wordt er een vragenlijst geopend en het invullen hiervan zal ongeveer maar vijf minuten duren. De resultaten van mijn onderzoek zullen worden aangeboden aan de grote OV bedrijven. Laat je mening horen zodat de informatievoorziening van het OV verbeterd kan worden:-)
Klik hier: https://uvacommscience.qualtrics.com/SE ... oU68Y61weo
Alvast vriendelijk bedankt voor je medewerking.
Mvgr,
Muisje
Informatievoorziening OV
Moderator: Moderatoren
-
- zandpaadje
-
- 2x5 autosnelweg
Re: Informatievoorziening OV
Online-communicatie in het OV? Dat betekent dat je de OV-bedrijven meer mogelijkheden geeft om een verkeerde boodschap te communiceren. Zolang je niet de bron aanpakt, verandert er niets.
-
- 2x5 autosnelweg
Re: Informatievoorziening OV
Syntus schijnt nu niet echt veel waardering te oogsten met nietszeggende berichten, op Twitter, over de zoveelste seinstoring op de lijn Arnhem-Winterswijk
Ik heb een poging gedaan, maar die vraagstelling is niet echt om doorheen te komen...
Eerst laten aanvinken van welke social media je gebruikmaakt en dan vervolgens nog vragen over Facebook en Twitter stellen

Ik heb een poging gedaan, maar die vraagstelling is niet echt om doorheen te komen...
Eerst laten aanvinken van welke social media je gebruikmaakt en dan vervolgens nog vragen over Facebook en Twitter stellen