Die ovaaltjes in Duitsland slaan helemaal nergens op, zeker niet als ze ogen achter de verkeerde plaats te staan.

Moderator: Moderatoren
Zoals bekend ben ik voorstander van ovaaltjes op de wegen. Het noemen van een plaats en een ovaaltje (zoals je op de foto's in Slovenië ziet), is extra informatie, maar dubbelop.ViaHaaren schreef:Mooie foto's, Rien! Echt geweldig om het allemaal te zien.
Die ovaaltjes in Duitsland slaan helemaal nergens op, zeker niet als ze ogen achter de verkeerde plaats te staan.
Wat mij betreft behoort de Duitse bewegwijzering tot de beste van Europa.Vinny schreef:Het zijn trouwens heel mooie foto's.
Verder moet me van het hart, dat de Nederlandse bewegwijzering het qua duidelijkheid en overzicht wint van de landen die hier genoemd zijn; en dat ondanks het feit dat wij geen ovaaltjes toepassen en geen kleurverschil hebben tussen de autosnelwegen en de overige wegen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Die Duitse borden zijn niet echt bijzonder ofzo. Dan vind ik de Franse nog beter.Ds79m schreef:mwah, ik vind de Duitse bewegwijzering eerlijk gezegd niet heel bijzonder. In ieder geval niet beter dan Nederland of Frankrijk. Ook niet slecht ofzo, maar niet iets om als Nederlander speciaal te prijzen.