[FOTO][N] Noorwegen diversen
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
-
- 4x5 autosnelweg
E6 Olderfjord-Karasjok
De laatste foto's. De E6 zuidwaarts naar Karasjok, de "Sami-hoofdstad" van Noorwegen.
- SPOILER: TOON
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 4x3 autosnelweg
Re: [FOTO][N] Noorwegen diversen
Superfoto's ! Krijg nu toch wel enorme zin in een vergelijkbare reis door het hoge Noorden !!!
-
- 2x3 autosnelweg

Palance, erg mooie foto's uit een heel mooie omgeving

Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- expressweg
Volgens mij staat er dat de E6 open is tussen die plaatsen (een a met een rondje erop spreek je ook uit als 'o').keokiracer schreef:
-
- 4x5 autosnelweg
Het is in de winter verplicht om op sommige trajecten (waaronder hier op de hoogvlaktes, maar ook bij de Noordkaap) om in kolonne te rijden achter een sneeuwschuiver aan. Ik heb her en der ook nog niet-dichtgeklapte bordjes gezien met 'vertrektijden' van de sneeuwschuivers. Vandaar dat je soms slagbomen ("Bom"
) tegenkomt waar je dan moet wachten. Het varieert van 3 'ritten' per dag tot een stuk of 20, afhankelijk van de dag van de week en van het belang van het te schuiven traject.

"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- Moderator
IJsland ligt niet zo noordelijk als vaak gedacht wordt. De Noordkaap is 800 kilometer noordelijker dan IJsland. En dan te bedenken dat Svalbard weer 700 kilometer noordelijker dan de Noordkaap ligt. De Noordkaap ligt overigens op een eiland, Kinnarodden is feitelijk het noordelijkste punt van het Europese vasteland.keokiracer schreef:Die wolk kwam zeker binnendrijven uit IJsland
-
- 2x4 autosnelweg
Je hebt wel een autovakantie gehad in de meest letterlijke zin van het woord.
-
- 4x5 autosnelweg
Ik ben naar Finland gevlogen 
IN totaal heb ik overigens 3400 km gereden.

IN totaal heb ik overigens 3400 km gereden.
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x2 autosnelweg
Als ik genoeg geld had gehad, was ik nu nog in de auto gestapt om daar een vakantie te houden.