A1: 100%
A3: 100%
A6B: 100%
A10: 100%
A22: 100%
A63: 100%
A126: dubbelnummering met A10
A630:

N356: 100%
Moderator: Moderatoren
Zeker, je komt nog eens ergens op die manier!Coen Tunnel schreef:Dat zijn leuke ritjes.
Je kan het altijd proberen!Chrysa schreef:Toevallig collega's nodig?
UPDATES078 schreef:
- SPOILER: TOON
De hele Atlantische kant van Frankijk ligt me niet zo. Ergens vind ik altijd wel hetzelfde grijze buiachtige weertje terug van Normandië tot Baskenland, en dat ontgoochelt me eigenlijk wel. In Normandië kan ik er nog mee leven na zo'n 600km rijden (mede door interesse in WW2), maar na 1200 richting Baskenland vind ik het toch wel teleurstellend. Ja, het is er heel groen en de dorpjes zijn mooi maar dat is het ook zowat. Ik ben toch eerder van het mediterrane type.Chris schreef:Tijd voor een vakantie in Bretagne.![]()
"..."
En bedenk je dan dat er Nederlanders zijn die eigenlijk nog nooit echt in Frankrijk zijn geweest. Ik heb collega's die alleen maar een keer naar Parijs zijn geweest en verder eigenlijk niks van het land kennen. Dat lijkt zo raar gezien de massa's Nederlanders die je onderweg ziet in Frankrijk.
Ik vond Bretagne mooi, en het heeft ook een eigen cultuur. Saint-Malo met een zonnetje er bij is prachtig, evenals Le Mont-Saint-Michel (al is dat nog net in Normandië).Chris schreef:Bretagne heeft best wat mooie delen van de kust, langs de noordkust groeien zelfs palmbomen, heb je hoge kliffen en die enorme getijdenverschillen zijn ook wel interessant. Maar je moet inderdaad geluk hebben met het weer en zeker Brest is best ver rijden. Vanuit Nederland sta je ook zowat aan de Middellandse Zee voor de afstand die Brest is.
Wat vind je minder aan Frankrijk?Coen Tunnel schreef:Normandië vind ik overigens ook mooi, ook al ben ik zeker geen francofiel.