Mijn set van de A23 kan je hier vinden
Moderator: Moderatoren
Dan kunnen we elkaar de hand schudden, want ik ben er ook nog nooit geweest. Misschien als ik straks m'n rijbewijs heb, dat ik een route ga uitstippelen in Frankrijk.Jeroen schreef:Frankrijk is helaas nog altijd volledig onbekend gebied bij mij.
Ja, maar dat is alweer een jaar of 8 geleden en verder is 35km tussen de afritten niet echt abnormaal in Frankrijk. Op de A71 bij Bourges zit er zelfs 44km tussen. Als je het knooppunt met de A38 op de A6 niet meetelt kom je daar zelfs op 65km.Snelwegenkenner schreef:Heeft er iemand wel eens op de Franse A11 tussen Chartres en Le Mans gereden?
Ik ben als passagier alleen op het stuk tussen Nogent en de A10 geweest voor een dagtrip naar Parijs vanuit die regio. Daar was wel 35 km geen afrit tot Chartres.
Hoe heb jij die weg ervaren?vynkce schreef:Ja, maar dat is alweer een jaar of 8 geledenSnelwegenkenner schreef:Heeft er iemand wel eens op de Franse A11 tussen Chartres en Le Mans gereden?
Ik ben als passagier alleen op het stuk tussen Nogent en de A10 geweest voor een dagtrip naar Parijs vanuit die regio. Daar was wel 35 km geen afrit tot Chartres.
In Nederland hebben we een weg, waar 30 kilometer lang geen afslagen voorkomen.Willem schreef:In Europa heeft de AP-2 in Spanje een stuk van krap 50 (47 om exact te zijn) kilometer zonder afslagen.