Onderzoek: De toekomstige rol van Rotterdam-The Hague Airpor
Moderator: Moderatoren
-
- zandpaadje
Onderzoek: De toekomstige rol van Rotterdam-The Hague Airpor
Hi allemaal,
Ik onderzoek 'de toekomstige rol van Rotterdam-The Hague Airport' en heb hiervoor een enquete ontwikkeld die moet helpen bij het onderzoek. De enquete neemt +- 4 min in beslag. Zouden jullie deze willen invullen? Bij voorbaat dank!
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... c6MQ#gid=0
Ik onderzoek 'de toekomstige rol van Rotterdam-The Hague Airport' en heb hiervoor een enquete ontwikkeld die moet helpen bij het onderzoek. De enquete neemt +- 4 min in beslag. Zouden jullie deze willen invullen? Bij voorbaat dank!
https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... c6MQ#gid=0
-
- 2x3 autosnelweg
Re: Onderzoek: De toekomstige rol van Rotterdam-The Hague Ai
Ik heb het gedaan, Daan. 
Ik vind deze luchthaven makkelijk en snel te bereiken, en het is gunstig dat je er goedkoop kan parkeren. Ik vind echter wel dat de algehele uitstraling nogal armoedig is.

Ik vind deze luchthaven makkelijk en snel te bereiken, en het is gunstig dat je er goedkoop kan parkeren. Ik vind echter wel dat de algehele uitstraling nogal armoedig is.
Peter - Als je veel tegenwind hebt, kun je beter zelf gaan liggen
-
- verkeersader
Vooral de buitenruimte heeft een wat ouderwets aandoende uitstraling. Binnen is het volgens mij allemaal wel redelijk op orde.
Bereikbaarheid met het OV kan beter. Er is nu een shuttlebusje naar station Meijersplein (Randstadrail) en natuurlijk de bus naar Rotterdam Centraal, maar voor andere richtingen vallen de OV-mogelijkheden tegen.
Bereikbaarheid met het OV kan beter. Er is nu een shuttlebusje naar station Meijersplein (Randstadrail) en natuurlijk de bus naar Rotterdam Centraal, maar voor andere richtingen vallen de OV-mogelijkheden tegen.
-
- 4x5 autosnelweg
Ik vind de bereikbaarheid per OV minder, een gemiste kans om de Randstadrail langs de terminal te laten lopen, of anders een pendelbus tussen terminal en Meijersplein. De uitstraling, daar ben ik wel enthousiaster over. Ook het aantal bestemmingen is prima, ik las dat er in 2012 op Kroatie gevlogen gaat worden.
Maar ja, die naam...
Edit: N.a.v. Wally's post: Ik was zelf even vergeten dat dat pendelbusje er al is.
Maar ja, die naam...
Edit: N.a.v. Wally's post: Ik was zelf even vergeten dat dat pendelbusje er al is.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- verkeersader
Het verplaatsen van de terminal naar de oostzijde is natuurlijk ook een optie om Randstadrail (metrolijn E) aan te laten sluiten 
Overigens zag ik dat er nog gewerkt wordt bij station Meijersplein, en je voor het pendelbusje eerst de GK v Hogendorpweg moet oversteken naar een behoorlijk provisorische halte (feitelijk alleen een haltepaal, geen abri of zitgelegenheid). Er is namelijk nog geen fysieke verbinding van wegen om vanaf de nieuwe Fairoukbaan naar het pleintje bij het station te komen.

Overigens zag ik dat er nog gewerkt wordt bij station Meijersplein, en je voor het pendelbusje eerst de GK v Hogendorpweg moet oversteken naar een behoorlijk provisorische halte (feitelijk alleen een haltepaal, geen abri of zitgelegenheid). Er is namelijk nog geen fysieke verbinding van wegen om vanaf de nieuwe Fairoukbaan naar het pleintje bij het station te komen.
-
- 4x5 autosnelweg
Een fantastisch plan voor de toekomst: Luchthaven Rotterdam-Zestienhoven 

-
- 2x4 autosnelweg
Rdam- Sixteen-courts zal je bedoelen. 

130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
-
- autoweg
Typefout bij vraag "Waarvoor gebruikt u Rotterdam-The Hague Airport voornamelijk?": "Winstersportvakantie".
Voor de rest een duidelijke enquete.
Voor de rest een duidelijke enquete.
Rij met je hart
-
- 2x4 autosnelweg
Er zijn in het verleden veel plannen geweest om het vliegveld naar de andere kant van de N209 (Doenkade) te verplaatsen, maar daar hoor je de laatste jaren niets meer over.
-
- 2x5 autosnelweg
Afgelopen week van het Rotterdamse vliegveld gebruik gemaakt om van en naar Rome te vliegen.
Kleinschalig, maar er kunnen beslist niet teveel vluchten tegelijk afgehandeld worden. Dan stroomt het gebied na de grenscontrole helemaal vol
Kleinschalig, maar er kunnen beslist niet teveel vluchten tegelijk afgehandeld worden. Dan stroomt het gebied na de grenscontrole helemaal vol

-
- 4x5 autosnelweg
Ik denk niet dat jij grenscontrole hebt gehad 
Maar je hebt gelijk, ik ben vorig jaar uit Faro teruggevlogen, en tegelijkertijd kwamen er vluchten uit Rome en Nice binnen. En ja, dan is het bij de bagage erg krap.

Maar je hebt gelijk, ik ben vorig jaar uit Faro teruggevlogen, en tegelijkertijd kwamen er vluchten uit Rome en Nice binnen. En ja, dan is het bij de bagage erg krap.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x5 autosnelweg