Meldingen aan wegbeheerders perikelen
Moderator: Moderatoren
-
- expressweg
Re: Meldingen aan wegbeheerders perikelen
GeorgeHintzenlaan -Capelseweg in de Alexanderpolder
We hebben hem al eens besproken: http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?p=534114#p534114
We hebben hem al eens besproken: http://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?p=534114#p534114
Build a man a fire and he is warm for a day, set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
-
- 2x5 autosnelweg
-
- expressweg
Ja, maar desondanks hield de wegbeheerder jaren lang vol dat er met de regeling niets aan de hand was.
Build a man a fire and he is warm for a day, set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
-
- Hoofdmoderator
Hij functioneert prima, de lampen rood-geel-groen doen het toch nog? Dat je ontiegelijk lang moet wachten en dat het in de praktijk niet prettig werkt is wat anders.
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- 2x5 autosnelweg
Bij een roodtijd van meer dan 2 minuten wordt de geloofwaardigheid van een VRI lager. Hoe meer minuten wachten hoe lager de acceptatie. Daar moet je dus ook in je fileprogramma in de VRI rekening mee houden.
Noord-Hollandse wegen, dé site voor ontwikkeling van de provinciale wegen in Noord-Holland
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer
Bezoek ook eens de Wegenwiki, dé wiki voor verkeer
-
- autoweg
Elke VRI waar je langer dan 1 minuut moet wachten terwijl er in geen velden of wegen een andere auto te bekennen is, is naar mijn mening ongeloofwaardig.
Waze Benelux | @petervanderveen | Linkedin
Wegstatus - Alle wegafsluitingen en meldingen voor rijks- en provinciale wegen.
Wegstatus - Alle wegafsluitingen en meldingen voor rijks- en provinciale wegen.
-
- Hoofdmoderator
Ik vind de regeling in het filmpje ook ongeloofwaardig, maar de wegbeheerder zal blij zijn dat hij zo werkt en niet nog meer verkeer de file in laat rijden.
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- expressweg
2013-03-05
Op deze rotonde hangt het bord D1 komende vanuit zuidoostelijke richting op zijn kop.
2013-03-07 Uw melding is afgehandeld.
2013-05-28 hangt nog steeds op zijn kop
[youtube]lZ9DKAmhaZE[/youtube]
2014-04-10
Op 2013-03-05 meldde ik dat het bord D1 op zijn kop hing. op 2013-03-07 vond u dat afgehandeld, op 2013-05-28 nog steeds op zijn kop. weer gemeld.
Gisteren hing het nog steeds op zijn kop!
Als u het niet begrijpt bel dan!
http://static.panoramio.com/photos/large/105462749.jpg
Rotterdam, 11 april 2014.
Uw melding is afgehandeld.
Pfffft. Dan maar een keertje met extra hulp.
2014-05-05
Beste gemeente rotterdam, dit is nu de vierde keer dat ik dit bord meld.
Telkens zet u de melding op afgehandeld, zonder het bord recht te hangen.
Ik vraag me af waarom, begrijpt u het niet of zo?
![]()
-
- 4x5 autosnelweg
De discussie over het nut van bovenstaande melding aan de wegbeheerder is wegens de stekeligheid verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator NL,
Vinny
Met vriendelijke groet,
Moderator NL,
Vinny
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
- expressweg
Sinds de bovenstaande discussie ben ik er maar eens op gaan letten, ik denk dat bij mij in de buurt ongeveer 50% van de rotonde borden 'op zijn kop hangt'... 

-
- 2x4 autosnelweg
Dat zeg je in het topic betreffende meldingen aan wegbeheerders. Dus, wanneer heb je ze gemeld?

'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
- 2x4 autosnelweg
Hij weet niet welke 50% op zijn kop hangt 

130 km/h ? Dan haalt de trein me nog steeds in ...
-
- expressweg
Na. Vier keer weer afgehandeld, maar nog steeds op zijn kop...
Als jullie nou een mijn antwoord daarop schrijven?
Als jullie nou een mijn antwoord daarop schrijven?
-
- 4x5 autosnelweg
Beste ambtenaar,feitelijk schreef:Als jullie nou een mijn antwoord daarop schrijven?
Sorry.
Feitelijke groeten.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- 2x2 autosnelweg
Beste Ambtenaar,
Zelf ben ik een grote zeurpiet en mierenneuker maar dat is nog niet zo erg als een lamstraal van een ambtenaar zoals U. Bovendien heb ik altijd gelijk, en als ik geen gelijk heb dan gaat regel twee in werking, Feitelijk heeft altijd gelijk. Waarom jullie niet in staat zijn om een bordje goed te hangen snap ik niet, maar er is natuurlijk een reden dat U bij de gemeente werkzaam bent en niet bij een bedrijf. Maar toch zou het verstandig zijn als u een steeksleutel in uw luie klauwen nam om gauw dat bordje recht te gaan hangen! Als u tenminste weet wat onder en boven is, dat is nog best lastig als de wereld zo op zijn kop staat.
Met irritante groetjes,
Feitelijk.
Zelf ben ik een grote zeurpiet en mierenneuker maar dat is nog niet zo erg als een lamstraal van een ambtenaar zoals U. Bovendien heb ik altijd gelijk, en als ik geen gelijk heb dan gaat regel twee in werking, Feitelijk heeft altijd gelijk. Waarom jullie niet in staat zijn om een bordje goed te hangen snap ik niet, maar er is natuurlijk een reden dat U bij de gemeente werkzaam bent en niet bij een bedrijf. Maar toch zou het verstandig zijn als u een steeksleutel in uw luie klauwen nam om gauw dat bordje recht te gaan hangen! Als u tenminste weet wat onder en boven is, dat is nog best lastig als de wereld zo op zijn kop staat.
Met irritante groetjes,
Feitelijk.
-
- expressweg
Aardig, bijna te aardig.
De ambtenaar is natuurlijk afhankelijk van de uitvoerenden, die begrijpen het niet. Uit ervaringen deze week heb ik begrepen dat ze ook niets met de foto die ik meestuurde doen, ze krijgen hem niet eens te zien.
Ik zou daar ook nog wel een passage aan willen wijden, maar ik ben dan weer afhankelijk van mijn tekstschrijvers.
De ambtenaar is natuurlijk afhankelijk van de uitvoerenden, die begrijpen het niet. Uit ervaringen deze week heb ik begrepen dat ze ook niets met de foto die ik meestuurde doen, ze krijgen hem niet eens te zien.
Ik zou daar ook nog wel een passage aan willen wijden, maar ik ben dan weer afhankelijk van mijn tekstschrijvers.
-
- 2x2 autosnelweg
Je kunt natuurlijk ook een moersleutel pakken en zelf de borden even rechthangen. Wel zorgen dat je niet gepakt wordt, want dan heb je wat uit te leggen 

-
- expressweg
Verwijderde, in antwoord op jouw "ga iets nuttigs doen", filmpje gemist?sirdanilot schreef:Je kunt natuurlijk ook een moersleutel pakken en zelf de borden even rechthangen.
[youtube]zMfcRDnJZFI[/youtube]
Ja ik moest een hesje aan van Attie.Wel zorgen dat je niet gepakt wordt, want dan heb je wat uit te leggen
Laatst gewijzigd door Snelwegfreak op wo 07 mei 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Alleen de code na het =-teken in de YouTube codes zetten ;-)
Reden: Alleen de code na het =-teken in de YouTube codes zetten ;-)
-
- 2x2 autosnelweg
-
- 2x5 autosnelweg
Dat hebben we al vier keer aangegeven, maar hij begrijpt het nog steeds niet.Snelwegfreak schreef:Reden: Alleen de code na het =-teken in de YouTube codes zetten ;-)

-
- expressweg

-
- 2x4 autosnelweg
Ja!! En een zwaailamp op je da... oh, euh... Nou ja, doe het veilig of doe het niet.feitelijk schreef:Ja ik moest een hesje aan van Attie.Wel zorgen dat je niet gepakt wordt, want dan heb je wat uit te leggen
-
- expressweg
Ik hang de ambtenaar net op. Hij stond er nu zelf maar pas na "12 uur 4 uur 8 uur", "2 uur, 6 uur 10uur" begreep hij het. De foto die ik meestuurde met de melding krijgen ze niet te zien... 

-
- expressweg
Het lijkt wel telkens alsof bij jou de wereld vergaat als een rotondebordje op zijn kop hangt. Kom op! Niemand begrijpt het rontondebordje verkeerd als deze op zijn kop hangt. Het kan veel erger:

Pas als ik zoiets zie zou ik een melding maken. Maar in deze situatie maak je van een mug een hele kudde olifanten, en daar stoor ik mij eigenlijk aan

Pas als ik zoiets zie zou ik een melding maken. Maar in deze situatie maak je van een mug een hele kudde olifanten, en daar stoor ik mij eigenlijk aan

Sommige mensen zijn niet in een model te vatten...
-
- 2x4 autosnelweg

-
- 4x5 autosnelweg
Ik vind het wel heel ver gaan om een ambtenaar te vermoorden voor een verkeersbord.feitelijk schreef:Ik hang de ambtenaar net op.
"You know the greatest danger facing us is ourselves, an irrational fear of the unknown. But there’s no such thing as the unknown — only things temporarily hidden, temporarily not understood.” - James T. Kirk
Autosnelwegen.net
Autosnelwegen.net
-
- expressweg
(Terechte) Executie is geen moord toch?Palance schreef:Ik vind het wel heel ver gaan om een ambtenaar te vermoorden voor een verkeersbord.
Ik heb deze niet eens gemeldMandelsoft schreef: Pas als ik zoiets zie zou ik een melding maken.

-
- Voorzitter
-
- 2x3 autosnelweg
Dat is precies zijn punt 
Waar was het nou Feitelijk? Bosnië? Kroatië? Die regio toch?

Waar was het nou Feitelijk? Bosnië? Kroatië? Die regio toch?
Youtube (Best of Dutch Dashcam serie)| Picasa | Flickr
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
Vinny: Ik stel voor om naast de Uitspraak van de Week ook de "Grootste betweter van de maand" te gaan nomineren. De Geelhoedaward of de Keokiracerring ofzo...
-
- expressweg
Albanie: