Moderator: Moderatoren
Dat dat soort praktijken vandaag de dag nog legaal zijn in West-Europa. Persoonlijk vind ik dat de Media Markt daar keihard voor aangepakt moet kunnen worden.Coen Tunnel schreef:Mensen denken dat ze op die manier aan de Franse wetgeving kunnen voldoen, maar dat is helemaal niet zo.
Dat is een ander verhaal. Dat de Mediamarkt testjes verkoop die niet aan de normen voldoen vind ik gewoon erg kwalijk.Groningen schreef:Dat is die achterlijke regel zowiezo.Coen Tunnel schreef:pure afzetterij
Die van mij is iets meer dan 2 jaar houdbaar.SnarfFlevoland schreef:Sowieso haal ik pas zo'n alcoholtester als ik naar Frankrijk ga. Zo'n ding is slechts een paar jaar houdbaar (daarna moet je een nieuwe kopen)
Ik ga meerdere malen per jaar naar Frankrijk, dus voor mij is het wel handig om zo'n ding in de auto te hebben liggen.en op voorhand zoiets aanschaffen heeft dan weinig zin. Zodra ik naar Frankrijk ga koop ik vlak voor of na de grens bij een benzinepomp wel zo'n tester. Klaar is kees.
Volgens mij zijn ze dat zo'n beetje allemaal als je ze redelijk recent hebt gekocht.Coen Tunnel schreef:Die van mij is iets meer dan 2 jaar houdbaar.
Leuke woordgrap. Maar bedankt, dan weet iedereen nu het antwoord.Coen Tunnel schreef:maar nu is ook dat afgeblazen.
Ik ben vorige week in Frankrijk geweest en heb om bovenstaande reden ook geen alcoholtester gekocht. Voor de gein wel bij enkele benzinestations in Frankrijk gekeken of ze zo'n tester hadden - niet dus.. Wilde namelijk weleens weten met hoeveel bier ik nog zou wegkomen.Coen Tunnel schreef:Ja. Sowieso was het uitdelen van de boetes al een keer uitgesteld van 1 september 2012 tot 1 maart 2013