boe! schreef: ↑ma 23 jul 2018, 11:14
Jutter schreef: ↑ma 23 jul 2018, 10:44Ik snap dat de fietsbww naar links en rechts de snelste route aangeven, maar dan stuur je dus vooral Duitsers over een 60-weg en een 50-weg zonder fietssuggestiestrook. Ik had zelf de borden 100 meter verder geplaatst (of liever: 100 meter verderop een ANWB-paddenstoel) en zo de voornamelijk toeristen over de fietspaden geleid.
Maar is dat een fietspad dat 24 uur per dag toegankelijk is? Er zijn veel recreatieve fietspaden die alleen tussen zonsopkomst en zonsondergang toegankelijk zijn. De bewegwijzering gaat dan over routes die wel 24 uur toegestaan zijn.
Ja, is gewoon 24/7 toegankelijk, niet verlicht, maar dat is die 60-weg ook niet. Ik zag vanmiddag dat mijn suggestie:
Ik had zelf de borden 100 meter verder geplaatst (of liever: 100 meter verderop een ANWB-paddenstoel)
er al is, er staat daar een paddenstoel, echter wel verscholen in het riet. Maar mensen die de zanddijk pakken,
dat is
dus deze
route komen die paddenstoel nooit tegen. Op het bord
Callantsoog (via de duinenroute) staat een afbeelding van een brommer, maar die is afgeplakt (zwart kruisje). Het zou al een stuk beter zijn om de twee Callantsoog-borden om te wisselen en die ene niet af te plakken. En verder Julianadorp, waar alle Duitse toeristen overnachten, aan te geven op de rechtdoor (duinenroute) en op de borden linksaf een brommer-afbeelding te plaatsen. Ik bedenk me trouwens ook net dat Slag Falga helemaal niet meer te bereiken is vanaf de Zanddijk.
Ach, ik maak weer een probleem van iets kleins