Maar ach, het had nog slechter gekund.

Moderator: Moderatoren
Als men toch zonodig in de eigen moerstaal wil worden bediend, had er eigenlijk moeten staan:boe! schreef:Ach so ...
Foto: Bas de Schrijver, Goes.
Het is beleid om rijkswegafsluitingen via rijkswegen om te leiden.Coen Tunnel schreef:en voorkomt verkeer op Belgische N-wegen die minder geschikt zijn voor doorgaand verkeer.
Dan hoop ik dat ze bij KP Lummen een extra bord hebben neergezet, want op de normale bewegwijzering staat daar geen enkel Nederlands doel vermeld.Coen Tunnel schreef:Andersom stond het laatst ook aangegeven vanaf
Kerensheide, dus ik kan me voorstellen dat men het over de route E19-E313-E314 leidt. Die route is ook naar bv. Sittard en Heerlen geschikt, en voorkomt verkeer op Belgische N-wegen die minder geschikt zijn voor doorgaand verkeer.
Wie een bestemming in Maastricht heeft zal allicht sneller kunnen zijn via Tongeren.
Tot ik las dat het een molen moet voorstellen zag ik er meer een bolder (meerpaal) in met een kruis er door.
Waarom niet? Is er iets mis met een symbool?
Het is gericht op fietsers (het afgesloten stuk weg is dit karrenspoor.), die kunnen het wel lezen. Het bord hangt wel erg hoog.
Omdat ik er hoofdpijn van krijg, en dus ben ik vast niet de enige