Dit bord staat overigens op de hoek van de Wielewaalstraat met de Tapuitstraat voor de afgesloten Fuutstraat (zie dit kaartje):

Moderator: Moderatoren
Uiterst onwaarschijnlijk dat er in een woonwijk een bord staat voor een plaats die 26 km verderop ligt.Attietattie schreef:Misschien betreft het wel een omleiding voor een werk in Sliedrecht. Daar al over nagedacht?
Welles.Attietattie schreef:Absoluut niet.
Behalve dat dit een kleuterachtige reactie is, liggen Sneek/Joure en Hoorn ook zeker geen 26 km van elkaar.Attietattie schreef:Maargoed, het zal nog steeds wel erg onwaarschijnlijk zijn he Harry.
Palance schreef:liggen Sneek/Joure en Hoorn ook zeker geen 26 km van elkaar.
Het lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk dat die borden in een woonstraat geplaatst worden er dat er alléén een webadres van Hoorn op te zien zal zijn.Attietattie schreef:Maargoed, het zal nog steeds wel erg onwaarschijnlijk zijn he Harry.
Nou, het was een reactie op Harry's opmerking. Wat jij erbij haalt speelt in dit geval niet.Palance schreef:Dus jij zou een bord in Joure met http://www.hoorn.nl zonder nadere toelichting (zoals ht Sliedrechtse bord in Rotterdam) wel gewoon vinden? Want dat is waar het in eerste instantie om ging. Want een bord in Sneek voor werkzaamheden in een Hoornse woonwijk vind ik nog altijd onwaarschijnlijk, ja.
Een woonstraat is het niet maar een doorgaande weg zou ik het ook op zijn allerminst willen noemen. Mij lijkt het ook onwaarschijnlijk dat er alleen een webadres op zou staan, maar waar dat ineens vandaan komt...harry schreef:Het lijkt me inderdaad onwaarschijnlijk dat die borden in een woonstraat geplaatst worden er dat er alléén een webadres van Hoorn op te zien zal zijn.Attietattie schreef:Maargoed, het zal nog steeds wel erg onwaarschijnlijk zijn he Harry.
Kijk nog eens hoe deze discussie is begonnen...Attietattie schreef:waar dat ineens vandaan komt...
mb90 schreef:Volgens dit vooraankondigingsbord voor een omleiding woon ik nu in Sliedrecht in plaats van Rotterdam-Zuid...:
- SPOILER: TOON
Ja, dat weet ik ook. Maar dat benoem jij toch niet in jouw opmerking?harry schreef:Kijk nog eens hoe deze discussie is begonnen...Attietattie schreef:waar dat ineens vandaan komt...
harry schreef:Uiterst onwaarschijnlijk dat er in een woonwijk een bord staat voor een plaats die 26 km verderop ligt.
Soms denk ik dat ik niet alles hoef uit te spellen en dat de lezer zo ook wel begrijpt dat ik het heb over het bord op de foto waar de discussie over gaat.Attietattie schreef:dat benoem jij toch niet in jouw opmerking?