of hij probeert ‘m juist tegen te houden
[FOTO] Tijdelijke (omleidings)borden
Moderator: Moderatoren
-
Thom
- verkeersader
-
Vinny
- 4x5 autosnelweg
Re: [FOTO] Tijdelijke (omleidings)borden
Dat mag sowieso al niet, net als het meenemen van vuurwapensThom schreef: wo 07 jan 2026, 1:05op de derde sticker zie ik twee personen waarvan 1 met een gebalde vuist. Ik interpreteer dit als: verboden geweld te gebruiken.
Let op: Sarcasmemodus over een lengte van 10 kilometer.
-
Jablan
- stadsweg
Hier ( vuist ) oftewel erom heen. Waarmee beweging van de hand wordt aangegeven.
-
Via
- 2x5 autosnelweg
https://www.bd.nl/den-bosch/wegwerker-e ... ~ad692c43/
Nieuw soort fotoborden bij werkzaamheden. Benieuwd of dit werkt.
Nieuw soort fotoborden bij werkzaamheden. Benieuwd of dit werkt.
-
waldo79
- 4x3 autosnelweg
Die borden heb ik eerder in het buitenland gezien. Zolang mensen compleet onverschillig rondrijden zal dit weinig uitmaken.
En gasten die 195 rijden maken indruk op een wegwerker, maar dat zullen er geen tientallen per dag zijn. Ik wens die lui 195 rijders ook een plek achter tralies toe.
En gasten die 195 rijden maken indruk op een wegwerker, maar dat zullen er geen tientallen per dag zijn. Ik wens die lui 195 rijders ook een plek achter tralies toe.
-
Chris
- Moderator
Toen vorig jaar op de A28 bij Wezep een stuk 90 km/h gold, werd je door iedereen ingehaald als je 90 rijdt. Vaak door dezelfden die ervoor of erna strak 100 rijden, dus ze zijn zich wel bewust van de maximumsnelheid, alleen passen ze zich niet aan als er werkzaamheden zijn. Eigenlijk een raar fenomeen, blijkbaar doodsbang voor een boete / zeer braaf rijden in de 100 zones, maar kennelijk niet als er werkzaamheden zijn.
-
harry
- Wegnummerfotograaf
Maar daar kun je nog redeneren dat de trajectcontrole op 100 staat, dus reed men ook 100 waar de vmax 70 was.
wegnummers.nl foto's van alle genummerde wegen (o.a. NBA), plaatsnaamborden en molens
--Harry.
--Harry.
-
Durashift
- expressweg
Naar mijn ervaring werd er juist wél redelijk aan de 70 km/h gereden, en veelal langzamer op rijstrook drie als er weer verkeer vanaf de A2 mocht invoegen.. bruggen of viaducten oprijden en snelheid houden.. het blijft lastig voor veel automobilisten.
-
Hajo
- 2x3 autosnelweg
Toen er daar 70 gold, was de trajectcontrole daarop ingesteld, las ik ergens. Dus iedereen die daar met 80 of meer langs is gereden, heeft een bekeuring thuis ontvangen.
Een volk dat zijn verdediging verwaarloost, zet zijn vrijheid op het spel
-
harry
- Wegnummerfotograaf
Behalve ik dan...Hajo schreef: vr 06 mar 2026, 18:09 iedereen die daar met 80 of meer langs is gereden, heeft een bekeuring thuis ontvangen.
wegnummers.nl foto's van alle genummerde wegen (o.a. NBA), plaatsnaamborden en molens
--Harry.
--Harry.
-
djiwie
- stadsweg
Alleen op de parellelbaan, niet op de HRB.Hajo schreef: vr 06 mar 2026, 18:09 Toen er daar 70 gold, was de trajectcontrole daarop ingesteld, las ik ergens. Dus iedereen die daar met 80 of meer langs is gereden, heeft een bekeuring thuis ontvangen.
Erg herkenbaar ja. Op rijstrook 1 kon je vaak nog wel snelheid houden als het niet te druk was.Durashift schreef: vr 06 mar 2026, 13:18 Naar mijn ervaring werd er juist wél redelijk aan de 70 km/h gereden, en veelal langzamer op rijstrook drie als er weer verkeer vanaf de A2 mocht invoegen.. bruggen of viaducten oprijden en snelheid houden.. het blijft lastig voor veel automobilisten.