Link
Moderator: Moderatoren
Je hoeft niet iedereen op z'n tekortkomingen te wijzen, als jij met een normale snelheid en een correcte boogstraal die bocht genomen had, was de claxon niet nodig geweest en die ondeugende fietser ruim voorbij die kruising.Attietattie schreef:Dat krijg je he als je gaat spookrijden en dus geen verkeerslicht hebt én niet uit je doppen kijkt.
Link
Daar vergis je je.Naturist schreef:Je hoeft niet iedereen op z'n tekortkomingen te wijzen
Definieer "normaal"Naturist schreef:als jij met een normale snelheid...
I'm trying Ringo, I'm trying real hard!Naturist schreef:Je hoeft niet iedereen op z'n tekortkomingen te wijzen
Beste filmpje tot nu toe! Hilarisch. Ik heb echt staan lachen elke keer bij het draaien van dat hoofdjeAttietattie schreef:Bange poeperd op twee wielen.![]()
- SPOILER: TOON
Ik heb het fragment nog een paar keer bekeken, en de fietser komt 7 seconden nadat het linksaflicht op groen staat pas die kruising over. Hoe kan hij dan tegelijkertijd groen hebben?feitelijk schreef:Hij fietst niet door rood, en vind is zonder t.
Welkom bij raadsels met feithoedgeeltelijk, aangezien ik hier al langer ervaring mee heb zal ik je helpenRobonus schreef:Ik heb het fragment nog een paar keer bekeken, en de fietser komt 7 seconden nadat het linksaflicht op groen staat pas die kruising over. Hoe kan hij dan tegelijkertijd groen hebbenfeitelijk schreef:Hij fietst niet door rood, en vind is zonder t.
Attietattie schreef:Dat krijg je he als je gaat spookrijden en dus geen verkeerslicht hebt én niet uit je doppen kijkt.
Welkom bij de opmerkingen zoals Reokikeezer ze altijd maakt. Gelukkig heb je hier al langer ervaring mee en hoef ik je niet te helpen.feitelijk schreef:Ja maar, ja maar, nou krijg ik de schuld terwijl....
Ik ben niet de dominee, noch de herder. En foutloos ben ik zeker niet getuige mijn herhaaldelijk rechts inhalen.feitelijk schreef:Hij fietst niet door rood, en vind is zonder t.
I'm trying Ringo, I'm trying real hard!Naturist schreef:Je hoeft niet iedereen op z'n tekortkomingen te wijzen
Haha! Ik zou me kapotlachen als hij zo aan zou komen lopenRobonus schreef:en dat daarbij Attie de trotse eigenaar is van een royaal gesoigneerd stuk beharing op de bovenlip.
Slagschip dan...Attietattie schreef:Busje?![]()
Nope!Robonus schreef:Dan denk ik eerder aan een zwarte Audi (A3?)
Robonus schreef:en dat daarbij Attie de trotse eigenaar is van een royaal gesoigneerd stuk beharing op de bovenlip.
Nee hoeft niet, want het duurt nooit lang voordat we voorbij komen knallen dus je kunt gewoon vóór je blijven kijken.Snelwegfreak schreef:Mwah, ik weet wat Attietattie rijdt; daar hoef je niet voor om te kijken
Respectloos om zo over mijn auto te praten. Hoe durf je.feitelijk schreef:Slagschip dan...