[VIDEO] Filmpjes Attietattie
Moderator: Moderatoren
-
- 2x4 autosnelweg
Re: [VIDEO] Filmpjes Attietattie
Iemand die het even niet meer weet ofzo? Dit zijn de échte gevaren op de weg en die vang je niet met een statiefje.
Link
Link
'De beste verkeersdrempel is vriendelijkheid' - Loesje
-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x3 autosnelweg
Dat statiefje ondervangt hele belangrijke gevaren, maar de meeste daarvan hebben met verkeersveiligheid niks te maken.Attietattie schreef:Iemand die het even niet meer weet ofzo? Dit zijn de échte gevaren op de weg en die vang je niet met een statiefje.
-
- 2x2 autosnelweg
Wat doe je in Godsnaam in Groningen? Dacht dat je alleen in de randstad zat.Attietattie schreef:Iemand die het even niet meer weet ofzo? Dit zijn de échte gevaren op de weg en die vang je niet met een statiefje.
video
60 rijdt niet prettig, 80 is bijna prachtig en 100 dat dondert!
WeFo Lidnummer 0010.
WeFo Lidnummer 0010.
-
- 2x4 autosnelweg
Haha! Ik zit een paar keer per maand in (provincie) Groningen. En op een hoop andere 'verre' plekken in Nederland ook.
Maar weinig tijd om te knippen/plakken dus je ziet er niet zoveel van. 500km op een werkdag is geen uitzondering.
Maar weinig tijd om te knippen/plakken dus je ziet er niet zoveel van. 500km op een werkdag is geen uitzondering.
-
- 2x4 autosnelweg
Laat de hele wereld maar lekker op de rem trappen omdat jij zoooo goed rekening houdt met anderen.
Link

Link
-
- autoweg
Gelukkig krijg je als dank nog wat grootlicht terugAttietattie schreef:Laat de hele wereld maar lekker op de rem trappen omdat jij zoooo goed rekening houdt met anderen.![]()

-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
Mooi om te zien dat Rijkswaterstaat ervoor kiest de verlichting aan te zetten als ik bel dat er iemand met pech staat. Enkele dagen eerder gebeurde namelijk exact hetzelfde met de verlichting.
Link
Link
-
- expressweg
Je kunt het 'm alleen kwalijk nemen dat hij er voor koos invoeghulp te verlenen, eerder mocht hij gewoon niet naar rechts. Geduld.Attietattie schreef:Rot weg!
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
Wat daarbij hoort is toekomstvast en redundant bouwen.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- 2x4 autosnelweg
Dat doe ik toch ook?Naturist schreef:Je kunt het 'm alleen kwalijk nemen dat hij er voor koos invoeghulp te verlenen,Attietattie schreef:Rot weg!
Nee, daar kan ik geen begrip voor opbrengen. Zulk dom gedrag kan ik niet begrijpen.Naturist schreef:Geduld.
Overigens vind ik dat ik redelijk geduldig reageer. Hier had ik gewoon rechts voorbij gekund.
-
- 2x3 autosnelweg
Ik vind dat je wel kunt spreken van een rotweg.
Doorgetrokken strepen bij opritten wekken bij mij alleen maar ergernis. Laat mensen het lekker zelf uitzoeken met onderbroken strepen. Betuttelambtenaren.
Doorgetrokken strepen bij opritten wekken bij mij alleen maar ergernis. Laat mensen het lekker zelf uitzoeken met onderbroken strepen. Betuttelambtenaren.

-
- 2x5 autosnelweg
Hij had überhaupt niet naar de linkerrijstrook gehoeven. Daarvoor was het snelheidsverschil groot genoeg met de invoeger groot genoeg.Naturist schreef:Je kunt het 'm alleen kwalijk nemen dat hij er voor koos invoeghulp te verlenen, eerder mocht hij gewoon niet naar rechts. Geduld.Attietattie schreef:Rot weg!
-
- 2x3 autosnelweg

-
- Hoofdmoderator
Ik had er deze week eentje op de A9-Li bij de invoeger van knooppunt Velsen. De spitsstrook is dicht en ik rijd op de rechter rijstrook. Komt er een kerel rechts van me op de invoegstrook. In plaats van gas te geven of achter mij te gaan blijft bij naast me rijden alsof ik maar plaats voor hem moet maken. Ja, mooi niet dus. Uiteindelijk was het eind van de invoegstrook daar, dus tóch maar gas en uiteindelijk over de vluchtstrook (met rood kruis) reed hij met redelijk snelheidsverschil bij me weg. Lastig hè, invoegen.... 

Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- 2x3 autosnelweg
Vorige week kwam ik via de BAB3 Nederland in en kon ik bij Kr, Oud-Dijk in de ankers voor een idioot die zonder kijken naar links kwam zetten. En ik kon niet opschuiven, daar was geen plaats voor.
-
- expressweg
Vanmiddag op de A2 op de randweg Eindhoven, hier een geel busje dat geen meter harder of zachter wilde terwijl ik gewoon op de CC 100 reed, uiteindelijk drukte hij mij halverwege strook 1 en 2 om vanaf daar vanaf einde invoegstrook en de ruimte die door mij ontstaan was te tripleren en met een stomme grijns op zijn smoel zijn reis op strook 1 te blijven vervolgen. Ik wilde gewoon geen invoeghulp verlenen, maar een botsing zat ik ook niet op de wachten. De hufter drukte gewoon door.
Ik verlang naar de tijd dat de Nederlandse regering deed wat het hoort te doen: Vooruit zien.
N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- expressweg
Het is dat ik het nog nooit heb meegemaakt maar ik hou dus totaal geen rekening met roodrijders...Attietattie schreef:Ik upload niet iedere roodrijder, maar wel de acties die anders af hadden kunnen lopen.
Link

Svenlo
-
- 4x3 autosnelweg
Groen licht betekent jammer genoeg niet dat je geen andere weggebruikers kunt tegenkomen.
-
- Hoofdmoderator
Als het goed is heb je geleerd een kruising te overzien voordat je deze oprijdt. Kijken of iedereen stopt voor rood én of er geen hulpdiensten aan komen.sven_engelen schreef:Het is dat ik het nog nooit heb meegemaakt maar ik hou dus totaal geen rekening met roodrijders...
Enne gojje mins blieft altied leave.
-
- 2x4 autosnelweg
Zo zie je maar, er gaat een educatieve werking uit van mijn filmpjes.sven_engelen schreef:Het is dat ik het nog nooit heb meegemaakt maar ik hou dus totaal geen rekening met roodrijders...

In onderstaand geval zie je dat het nut heeft er toch vanuit te gaan (oud filmpje).
Link
-
- 2x3 autosnelweg
Je telt strook 1 wel volgens de Nederlandse definitie vanuit de middenberm? Hoe kwam hij daar dan? Ik volg het niet helemaal geloof ik.Naturist schreef:Vanmiddag op de A2 op de randweg Eindhoven, hier een geel busje dat geen meter harder of zachter wilde terwijl ik gewoon op de CC 100 reed, uiteindelijk drukte hij mij halverwege strook 1 en 2 om vanaf daar vanaf einde invoegstrook en de ruimte die door mij ontstaan was te tripleren en met een stomme grijns op zijn smoel zijn reis op strook 1 te blijven vervolgen. Ik wilde gewoon geen invoeghulp verlenen, maar een botsing zat ik ook niet op de wachten. De hufter drukte gewoon door.
Dat zou ik wel doen Sven. Vroeger of later ben je een keer heel blij dat je dat deed! Ik ben in 10 jaar rijbewijs al een paar keer gigantisch blij geweest dat ik keek.sven_engelen schreef:Het is dat ik het nog nooit heb meegemaakt maar ik hou dus totaal geen rekening met roodrijders...
Het is wat verder van huis maar kijk hier maar eens voor zeer schokkende beelden:
Let op, echt verschrikkelijke foto's!
https://en.censor.net.ua/news/459709/si ... osvideo_18
Had de persoon die op wilde rijden goed gekeken, was dit misschien niet gebeurt.
Waarom jammer? Op kruisingen met deelconflicten is daar niks mis mee toch?waldo79 schreef:Groen licht betekent jammer genoeg niet dat je geen andere weggebruikers kunt tegenkomen.
-
- expressweg

N ° de membre 40
N ° de membre 40
-
- 4x3 autosnelweg
@duikgek89: ik bedoelde dat je er niet van uit mag gaan dat iedereen het rode licht respecteert.
-
- 2x3 autosnelweg
Duidelijk. Wat een mafkees dan zeg.Naturist schreef:Het gele busje ging in een schuine lijn van de invoeger naar strook 2 waar mijn rechterhelft op dat moment door zijn toedoen was en naar strook 1 door waar hij vervolgens bleef. Ik werd dus naar links gedwongen.
-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
-
- 2x4 autosnelweg
Slordig!!

LinkSerieus, waar slaat het op om zo wijd te gaan dan? Ik dacht (eerste keer dat ik er kom) dat de volledige breedte van de rijbaan voor mijn rijrichting was, maar dat was niet het geval. Er was duidelijk geen enkele reden om zo breed te gaan.