Een fotoselectie:
Oogt Belgisch
Nieuw model lijnverlichtingsarmatuur
Deze staan langs de oude A4 in Reims
Moderator: Moderatoren
Dit zal wel Lesquin zijn vermoed ikWillem schreef:Het vliegveld Lille Sclessin ligt daar ergens in de buurt.
Daviedoff schreef: Deze staan langs de oude A4 in Reims
Ik zag het gisteren inderdaad ook op de A21. Ik ben daarna via de N47/N41 naar Lille gereden, en daar stond de verlichting wel aan. Deze weg pak ik pas over een maand weer, dus kan nog niet zeggen of het een incident was. Vooral rond Lens viel het op, met de grote afritdichtheid daar en de relatief grote hoeveelheid verkeer. Het reed minder goed door dan gebruikelijk vond ik.tompie schreef:Het is mij vandaag opgevallen dat er geen verlichting was op de volledige A21 en ook de A1, A22 en N227zaten volledig in het donker, ook de signalisatie in de scherpe bocht op de N227 stond volledig uit en op de A22 zijn de meeste armaturen verwijderd. Is dit in navolging van Belgie ook een besparingsronde of is er daar sprake van een groot technisch defect?
Ondertussen staat er geen verlichting meer op de A22, alle palen in de middenberm zijn nu ook weggehaald.Davy schreef:Op de A22 is me dat een tijdje geleden ook al opgevallen dat er veel armaturen gewoon verwijderd waren, alleen de palen stonden er nog.